[xxx] wzór slubny - szukam

1. Data: 2008-09-02 14:40:25

Temat: [xxx] wzór slubny - szukam
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Proszę o pomoc w dokończeniu (tak, tak) mojego haftu :)

Na okoliczność ślubną haftowałam obrazek i nie zdążyłam na czas... mijały
kolejne sluby i w końcu może skończę na sobotę 6.IX. Moze skończę, bo przez
te lata wzór gdzieś poszedł... :)

Obrazek wygląda jak nastepuje: para młoda ma pyzate buzie, panna młoda ma
usmiech od ucha do ucha, wielańdzi welon i wianek z bordowych 3ech kwiatków,
takie same 4 kwiatki są w bukiecie. Pana młodego jeszcze brak,a le pamietam,
że jest w smokingu i ma na głowie kapelusz czy cylinder :) wszystko rysowane
prostą kreską.
Czy ktos z Was wie o czym piszę? a może macie w swoich zbiorach? Proszę ...
:) bo moja panna młoda nie ma męża na tym obrazku... jego górnej połowy :)
Poratujcie :)

Pozdrówki Iza

2. Data: 2008-09-02 15:50:49

Temat: Re: [xxx] wzór slubny - szukam
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to ułatwi sprtawę - mogę zamieścić zdjęcie tego co juz jest :)
Pozdrówki

3. Data: 2008-09-02 17:36:01

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zarze" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli to ułatwi sprtawę - mogę zamieścić zdjęcie tego co juz jest :)

Myśle, że zdjęcie może ułatwić poszukiwania ;D

Dorota
http://autumn.blog.pl/

4. Data: 2008-09-02 18:34:07

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Sosnowska" napisał w wiadomości
> Myśle, że zdjęcie może ułatwić poszukiwania ;D

Prosze bardzo :) szybkie zdjęcie zrobione komórką :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba1203647b62afb2
.html

5. Data: 2008-09-02 20:21:33

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze bardzo :) szybkie zdjęcie zrobione komórką :)
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba1203647b62afb2
.html

tu obrazek:
http://picasaweb.google.com/chinggay06/BangOnTheDoor
2#5230545638783125570
a tu schemat:
http://picasaweb.google.com/milkapat/HITCHED#5185085
744427245682

Dorota
http://autumn.blog.pl/

6. Data: 2008-09-03 21:39:18

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję :)

[Druty] Prosba o prosty wzor na szalik :)
[ot] przeglaanie grupy by macintosh ox
maszyna MODA MD 23
prośba o ściągnięcie wzoru
To i ja się pochwalę ... pracami żony.