xxx wzory religijne -szukam

1. Data: 2005-05-04 19:43:34

Temat: xxx wzory religijne -szukam
Od: "tynencia" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na gwałtu rety potrzebuję jakieś wzory religijne. Jak coś macie (czarno-białe
albo kolorowe)to bardzo proszę podesłać na priv. Najchętniej to bym chciała
Pana Jezusa albo Matkę Boską, ale nie będę wybrzydzać. Obiecałam szefowej w
pracy że jej coś znajdę i teraz jestem w kropce. Z góry dziękuję za
wyrozumiałość.

2. Data: 2005-05-04 20:12:11

Temat: Re: xxx wzory religijne -szukam
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj w archiwum, bo chociażby po śmierci Papieza bylo podawanych wiele
wzorów, także religijnych.
Znalazlam to:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&q=religijn
e+xxx&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-reczne

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&q=Papiez+x
xx&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-reczne

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&q=Jezus+xx
x&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-reczne

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&q=Matka+Bo
ska+xxx&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-recz
ne
Poszperaj, napewno coś wybierzesz
Moolinea
----------------------------
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

3. Data: 2005-05-04 21:51:53

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pana Jezusa albo Matkę Boską, ale nie będę wybrzydzać. Obiecałam szefowej w
> pracy że jej coś znajdę i teraz jestem w kropce. Z góry dziękuję za

Witaj, chciałm ci wysłać wzory ale wyskoczył komunikat, że błędny adres,
sprawdź czy prawidłowo podałaś. Spróbuję jeszcze jutro wysyłac.
pozdrawiam Krystyna

xxxxx
szydełko tunezyjskie -gdzie kupić?
Siatki - pytanie