xxxChciałabym się pochwalic

1. Data: 2006-07-05 23:21:05

Temat: xxxChciałabym się pochwalic
Od: "anka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Nie mogę uwierzyć,że mi sie udało.Sama(bez pomocy moich dzieci) założyłam album
swoich prac.Nie wiem z czego jestem bardziej dumna - z prac czy z udanej obsługi
komputera.Jeżeli miałybyście ochotę obejrzeć co udało mi sie ,,spłodzić" to
zapraszam na www.fotosik i pod hasłem -ankab.Przepraszam, ale nie wiem jeszcze
jak wkleić adres stronki.Ale douczę sie .Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco -to
nie złośliwie.W Lubinie u mnie na balkonie dzisiaj było 49 stopni.Anka

2. Data: 2006-07-06 04:48:09

Temat: Re: xxxChciałabym się pochwalic
Od: "Elżbieta S." <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ankab.fotosik.pl/zdjecia/1.html

Piękne obrazy !!
Najbardziej podoba mi sie Dziadek.
Pozdrawiam-Ela.

3. Data: 2006-07-06 04:59:54

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka moje gratulacje piękne prace, dziadek super.

4. Data: 2006-07-06 06:35:47

Od: "Anka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Anka moje gratulacje piękne prace, dziadek super.

Dziękuję.Portrety dziadka są 2 z różnego okresu jego życia(85lat i 90lat).
Elżbieta dziękuję bardzo za poprawny adres.
Ponieważ ja haftuję to wydaje mi się,że to nic takiego.Ale obsługa
komputera-umiejętność obsługi(głębsza)-to dla mnie prawie geniusz.Pozdrawiam.Anka

5. Data: 2006-07-06 06:49:12

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponieważ ja haftuję to wydaje mi się,że to nic takiego.Ale obsługa
> komputera-umiejętność obsługi(głębsza)-to dla mnie prawie

Podzielam opinie kolezanek.Dziadek wyglada super.Czy mozesz zdradzic
szczegoly?Czy zdjecie dziadka przerabialas sama w jakims programie graficzny
czy zamowils schemat w jakiejs wyspecjalizowanej firmie a jesli tak to w
jakiej?
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

6. Data: 2006-07-06 06:58:07

Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje!!! Prace są niesamowite. Dziadek i Ojciec Święty...piękne.

pozdrawiam
Anna/Wiktoria

7. Data: 2006-07-06 10:42:21

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy zamowils schemat w jakiejs wyspecjalizowanej firmie a jesli tak to w

w Lubinie jest sklep SOWA (nici,wełny,kanwy)prowadzony przez przesympatycznych
ludzi i oni mi przerabiali zdjęcia za symboliczną złotówkę.Myślę,że posiadanie
programu przerabiającego to nie wszystko-praktyka to jest najważniejsze prze
przetwarzaniu fotografii.To trzeba umieć dobrać kolory,niekiedy całkiem inne niż
wychodzą z programu Anka

8. Data: 2006-07-06 14:37:30

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wspanialy album
wspaniale prace
Dziadek, JPII i Ares ..
bomba
podziwiam i bije brawo za wytrwalosc!!

--
Honorata i Zbysio ur. 08.02.06 3540g 54cm
[Warszawa] honkul maupa o2.pl (/(/

9. Data: 2006-07-06 16:46:45

Od: Baśka <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prześliczne prace; Dziadek , Papież , ptaszki..... wogóle wszystko.
Brawo !!!!!

Barbara
GG 4367681

10. Data: 2006-07-06 17:57:08

Od: "małgorzata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja równiez jestem zachwycona. Gratulacje !!!
Małgorzata

OT - Aga z Tychow - odezwij się
xxxx wycena/legalnosc
xxxO Krecika baaardzo prosze