xxxProsba o aniolki rafaela

1. Data: 2006-01-01 20:15:23

Temat: xxxProsba o aniolki rafaela
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam w Nowym Roku zyczac wszystkiego dobrego
Czy ktos jest w posiadaniu schematu dwoch aniolkow Rafala? wygladajacych tak:
http://plakaty.pl/smallpic/rp12339.jpg

Znalazlam tylko pojedynczego.
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=19551&o
b=0

Z gory dziekuje i ewentualnie baaardzo prosze przeslac na wieksza skrzynke moja
czyli :
b...@p...pl

Goraco pozdrawiam
Olga, Poznan

2. Data: 2006-01-01 20:28:30

Temat: Re: xxxProsba o aniolki rafaela
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam w Nowym Roku zyczac wszystkiego dobrego
> Czy ktos jest w posiadaniu schematu dwoch aniolkow Rafala? wygladajacych tak:
> http://plakaty.pl/smallpic/rp12339.jpg

Tu masz
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=34321
i jeszcze tu
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=42587

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2006-01-01 21:25:48

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Schematy do tych aniołów były kiedyś w nieistniejącej już gazetce "Relaks z
robótkami. Sama je wyszywałam. Efekt tu:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?
RubrID=108778&PhotoID=981494&ob=0
Jeśli interesuje Cię schemat odezwij się na priv to zeskanuję i wyślę Ci.
Pozdrawiam
Kasia

4. Data: 2006-01-01 21:28:54

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> RubrID=108778&PhotoID=981494&ob=0
> Jeśli interesuje Cię schemat odezwij się na priv to zeskanuję i wyślę Ci.

No i link się połamał, więc może tak
http://glinki.com/?l=mf3zym

5. Data: 2006-01-01 22:31:40

Od: <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasik <k...@i...pl> napisał(a):

> No i link się połamał, więc może tak
> http://glinki.com/?l=mf3zym

Witam !
cały obrazek jest w " Relaks z robótkami" nr 1/2002. Krzyżykuję go , ale nie
mogę skończyć. Niestety nie mam skanera , ale może to Ci pomoże onaleźć
obrazek w realu. Dorota

6. Data: 2006-01-01 22:32:06

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
b=0

> Z gory dziekuje i ewentualnie baaardzo prosze przeslac na wieksza skrzynke

Są tutaj:
http://glinki.com/?l=ptcha3

[szydelko] sliczne bluzeczki - szukam wzoru
(OT) do dziewczyn wysyłających hurtowo maile
[szydelko] Slonik do kolekcji - z cyklu chwale sie ...
koraliki_kolczyki indiańskie
(xxx)Szukam motyli DMC