xxxmeilaodiy-angielski

1. Data: 2003-11-28 23:20:44

Temat: xxxmeilaodiy-angielski
Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny, czy moze ktos wie , jak zainstalowac angielski na meiaodiy,
bo ja niestety nie wiem.
Prosze o pomoc i z gory dziekuje
Sylwia

1. Data: 2003-11-29 12:54:25

Temat: Re: xxxmeilaodiy-angielski
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@a...com> napisał w wiadomości
> Czesc dziewczyny, czy moze ktos wie , jak zainstalowac angielski na
meiaodiy,
> bo ja niestety nie wiem.

Zainstalować angielski?? Chyba nie rozumiem...
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2003-11-29 13:01:33

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:
> Czesc dziewczyny, czy moze ktos wie , jak zainstalowac angielski na meiaodiy,
> bo ja niestety nie wiem.

Tam albo znasz chiński, albo poruszasz się metodą prób i błędów ;)
Jeśli sobie z czymś nie radzisz, poczytaj FAQ Pusi.
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-11-29 14:21:02

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny, czy moze ktos wie , jak zainstalowac angielski na
> [...]
Rozumiem, że chodzi ci o to, żeby wyświetlały się napisy po angielsku.
Altavista i inne tego typu nie wchodzą w grę, bo na interesujące nas strony
na meila trzeba się logować. Ewentualnie możesz zainstalować sobie (dotyczy
Windows) obsługę języka chińskiego i wtedy metodą kopiowania i przenoszenia
do np. Altavisty dowiesz się (w dużym przybliżeniu) o co chodzi. Część
napisów na meila jest po angielsku.
Jest jeszcze jedna sprawa, której nie rozumiem - w moim domowym Windows Me
prawie wszystko jest po chińsku (poza nazwami działów i kilkoma drobiazgami,
typu Login, OK). Natomiast w firmowym komputerze, gdzie mam Windows 98, na
meila sporo jest po angielsku, np. że za coś trzeba zapłacić, ile, etykiety
na klawiszach do płacenia itp. Dlaczego - nie wiem.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-11-29 17:06:21

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
etykiety
> na klawiszach do płacenia itp. Dlaczego - nie wiem.

Mogę się mylić (ja mam 2000), ale możesz mieć ustawiony wybór języka
automatyczny (w domu) - wtedy on szuka języka zdefiniowanego dla strony -
dlatego masz po chińsku niemal all... Ja mam ustawienie:
1. polski
2. angielski
3. automatyczny - chyba dzięki temu w miejscach gdzie może wyszukuje
napisy ang, a w reszcie widzę chiński...

A co do tłumaczenia - można rzeczywiście kopiować do translatora altavisty
(babelfish się to chyba zwie) - działa całkiem nienajgorzej :):)

Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG 155657

(druty)Burda Special E295