xxxprośba do Miry

1. Data: 2005-11-25 12:39:18

Temat: xxxprośba do Miry
Od: "Asia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiego kotka znalazłam na stronie Miry-wyszyła go jej córka. Mam wiec do
Miry prośbe o schemat o ile to nie kłopot.

http://serwis-starfax.com.pl/gallery/view_photo.php?
set_albumName=album01&id=kotek_domy

Pozdr
Aska

2. Data: 2005-11-25 12:41:49

Temat: Re: xxxprośba do Miry
Od: "Asia " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <b...@g...pl> napisał(a):

> Takiego kotka znalazłam na stronie Miry-wyszyła go jej córka. Mam wiec do
> Miry prośbe o schemat o ile to nie kłopot.

> [...]

sorki, coś nie wyszło, chodzi mi o zdjecie nr 57 /Galeria Miry/

3. Data: 2005-11-25 13:29:44

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorki, coś nie wyszło, chodzi mi o zdjecie nr 57 /Galeria Miry/

Asiu, poszukam schematu i poleci do ciebie:))
Pozdrawiam
Mirka

4. Data: 2005-11-25 20:24:45

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mira napisał:
> [...]
Witam
Czy mogę się przyłączyć do tej prośby? Kotek jest przepiękny.

Dzięki i pozdrawiam
Pszczółka

5. Data: 2005-11-25 20:32:21

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszczółka napisał:

> Witam
> Czy mogę się przyłączyć do tej prośby? Kotek jest przepiękny.
>
> Dzięki i pozdrawiam
> Pszczółka

jak sie otwiera zlamane linki?
kasias

6. Data: 2005-11-25 21:14:51

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy mogę się przyłączyć do tej prośby? Kotek jest przepiękny.
>
> Dzięki i pozdrawiam
> Pszczółka

Poszło:))
Mirka

7. Data: 2005-11-25 21:16:34

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie otwiera zlamane linki?
> kasias
Nie wiem. Ale jesli chodzi o adres do galerii, to proszę.
Mirka
http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

8. Data: 2005-11-25 22:37:05

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mira napisał:

> Poszło:))
> Mirka

Dzięki jeszcze raz :)))

9. Data: 2005-11-26 07:14:12

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jak sie otwiera zlamane linki?
>kasias

Jesli to pytanie na poważnie to odpowiadam...
Zaznaczasz myszką najpierw "działającą" czyli podświetloną czesc
linka, dajesz "kopiuj" i wklejasz do nowego okna przeglądarki,
następnie to samo robisz z częscią "złamaną" czyli nie podświetloną,
po wklejeniu w pasku przeglądarki sprawdzasz, czy w miejscu sklejenia
obu częsci nie powstała przerwa w postaci spacji, jeśli tak to usuwasz
ją, link jest juz sklejony, wtedy wciskasz "ENTER" i strona sie
załaduje
Pozdrawiam
Moolinea

10. Data: 2005-11-26 10:03:12

Temat: Re: xxxpro?ba do Miry
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moolinea napisał:

> [...]
> obu częsci nie powstała przerwa w postaci spacji, jeśli tak to usuwasz
> ją, link jest juz sklejony, wtedy wciskasz "ENTER" i strona sie
tak powazne,moze to smieszne ale jestem noga jesli chodzi o
komp,dziekuje bardzo
pozdrawiam kasias

xxxx pomocy- kieliszki
stare ubiory - prośba