xxxx drukiwanie wzorów

1. Data: 2006-03-01 09:29:15

Temat: xxxx drukiwanie wzorów
Od: "Beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Otrzymałam link do obrazu którego szukałam. Jest tam tez wzór na kilku
stronach do wydrukowania. Nie wiem jak Wy to robicie, czy drukujecie i
sklejacie strony , czy jest jakis inny sposób? Pierwszy raz to robię.Bardzo
proszę o pomoc.
Beata z Białegostoku

2. Data: 2006-03-01 09:53:57

Temat: Re: xxxx drukiwanie wzorów
Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklejacie strony , czy jest jakis inny sposób?  Pierwszy raz to robię.Bardzo

Cześć,
Ja drukuję i nie sklejam, tylko wyszywam stronami. Trzeba uważać, bo czasem
zdarza się, że część rzędów nakłada się na siebie, a czasem brakuje rzędu.
Pozdrowienia - Jola

3. Data: 2006-03-01 10:58:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola z Orawy wrote:

> [...]
> zdarza się, że część rzędów nakłada się na siebie, a czasem brakuje rzędu.

Też nie sklejam. Wkładam do foliowej koszulki i w trakcie pracy aktualną
kartke kłądę na wierzchu.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-03-01 12:06:24

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też nie sklejam. Wkładam do foliowej koszulki i w trakcie pracy aktualną
> kartke kłądę na wierzchu.
>
> Pozdrawiam
>        Bea

no to ja sie zapytam Was, czy nanosicie wzór na materiał? Z tego co czytam
wynika, Ze nie a wyszywacie tak jak wam leci. ja mam swój sprawdzony, trochę
pracochłonny sposób - kropki mazakami i siatka 10x10 oczek z czarnej nitki. po
nakropkowaniu nie mam już kłopotu z liczeniem i wiem, że się nie pomylę :)
jedyny minus - nie można tego prać bo czasami mazaki barwią nitki zmieniając
jej kolor - na zawsze :/ ;)
pozdrawiam.
Wojtek

5. Data: 2006-03-01 12:49:54

Od: m...@m...com.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedyny minus - nie można tego prać bo czasami mazaki barwią nitki zmieniając

Ja robie siatke za pomoca igly i nitki. robie siatke (jak fastryge) 10x10 a
potem wypruwam.
pozdrwaiam
Monika

6. Data: 2006-03-01 12:51:54

Od: "Anna Szumańska" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek b - kropki mazakami i siatka 10x10 oczek z czarnej nitki. po
> nakropkowaniu nie mam już kłopotu z liczeniem i wiem, że się nie pomylę :)
> jedyny minus - nie można tego prać bo czasami mazaki barwią nitki
> [...]

A nie lepiej kratkę rysować ołówkiem ,nie zabarwia i nie wymazuje
się.Pozdrawiam.

7. Data: 2006-03-01 13:13:34

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Szumańska" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:du45d9$d7s$1@inews.gazeta.pl...
> Wojtek b - kropki mazakami i siatka 10x10 oczek z czarnej nitki. po
> zmieniając
>
> A nie lepiej kratkę rysować ołówkiem ,nie zabarwia i nie wymazuje

i nie spiera się - tak z mojego doświadczenia..........

ale są takie krawieckie mazaki do znaczenia, może by sie nadały?

Pozdrawiam
Sinka

8. Data: 2006-03-01 13:28:48

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nakropkowaniu nie mam już kłopotu z liczeniem i wiem, że się nie pomylę :)
> jedyny minus - nie można tego prać bo czasami mazaki barwią nitki

A ja zakupiłam taki pisak który w wodzie sie spiera. bardzo łatwo - bez
tarcia. Nie rozmazuje się w czasie pracy. Bardzo dobry zakup. Nie rysuje
kratek, tylko w czasie pracy zaznaczam jakieś chrakterystyczne miejsca które
właśnie sobie policzyłam, albo jak duży obszar jednego koloru to zaznaczam
gdzie mam skończyć - żebym w trakcie wyszywanie nie usiała już liczyć.
Kiedyś pokratkowałam jakąś robótke ale i tak musiałam liczyć krzyżyki więc
dla mnie szkoda zachodu.

Kartek nie sklejam, bo duż płachta niewygodna. Czasami jak dochodzę do
krawędzi schematu to chwytam dwie kartki taśmą ( wcześniej dopasowane ) żeby
sie nie pomylić. Potem rozklejam.

pozdrowienia Dodo

9. Data: 2006-03-01 14:41:26

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dodo napisał:
> [...]
> gdzie mam skończyć - żebym w trakcie wyszywanie nie usiała już liczyć.
> Kiedyś pokratkowałam jakąś robótke ale i tak musiałam liczyć krzyżyki więc

Dodo możesz zdradzić jaki to pisak? Zdradź też gdzie go kupiłas. Taki by
mi się bardzo przydał.
Pozdrawiam
Pszczółka

10. Data: 2006-03-01 14:50:09

Od: "Anna" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Taki pisak to inaczej znikopis dostępny w pasmanterii. I do wzoru jest
on naprawdę rewelacyjny.Ostanio kosztował ok 7 zł.

xxxPoszukuje slubnych "jajcarskich"
Gdzie kupic jajka w W-wie
poszukuję xxx
Poszukuję