xxxx wycena/legalnosc

11. Data: 2006-07-06 11:05:02

Temat: Re: xxxx wycena/legalnosc
Od: z...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

wszystkim dziekuje za oswiecenie mnie i podzielenie sie swoja wiedza i
przemysleniami na ten temat to jest baaardzo zagmatwany temat choc moze taki
prosty ach ten internet i ti nasze prawo...jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam,mam
jeszcze tylko pyt czy moze kiedys osobiscie na wlasnej skorze odczulyscie jakies
nieprzyjemne skutki sprzedazy obrazkow przez was wyszytych?np na allegro

12. Data: 2006-07-06 16:54:56

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> KasiaKC
> Kasiu, przepisy zawsze mozna "obejsc", pytanie tylko czy warto?
> Wiec wracajac do Twojego pytania, zastanow sie...czy warto?
> Pozdrawiam,
> Anna

Ja tylko tak teoretyzuję. Gdybym miała sprzedawać moje obrazki biorąc pod
uwagę tempo robienia to umarłabym z głodu :-)

Pozdrawiam
Kasia KC

http://www.gazeta.pl/usenet/

xxxO Krecika baaardzo prosze