z czego zrobić dachówkę?

1. Data: 2001-11-22 14:06:27

Temat: z czego zrobić dachówkę?
Od: Anna Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :) Ja oczywiście po prośbie. Chodzi mi po głowie takie jedno coś,
większość problemów rozwiązałam, ściany - zero problemu, okna również,
wymyśliłam nawet sposób na rynnę, choć ciągle mam problem ze sposobem
mocowania, ale dachówka?

No właśnie. Z czego zrobić masę, lukier czy cokolwiek, co może udawać
dachówkę w kolorze czerwonobrązowym? Musi się utrzymać na skośnej lub
pionowej powierzchni i być jadalne ;) Ewentualnie jakieś ciasteczko,
które da się wyprodukować w cieniutkiej wersji i będzie miało taki
właśnie kolor - między bordo a ciemnym brązem (_nie_ ceglany). W
ostatecznej ostateczności pójdę na łatwiznę i użyję czekolady, ale to
już nie będzie to...

Pomóżcie, dla Was nie ma rzeczy niemożliwych :)

Pozdrawiam serdecznie
Hanka
--
Hanka Skwarczyńska
własność Kotka Behemotka

1. Data: 2001-11-22 14:25:39

Temat: Re: z czego zrobić dachówkę?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> większość problemów rozwiązałam, ściany - zero problemu, okna również,
> wymyśliłam nawet sposób na rynnę, choć ciągle mam problem ze sposobem
Migdały, połówki w skórce.
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-11-22 14:28:48

Od: Anna Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Migdały, połówki w skórce.

W żaden sposób nie ten kolor :( Czerwonawy brąz ma być :(
--
Hanka Skwarczyńska
własność Kotka Behemotka

1. Data: 2001-11-22 14:38:16

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W żaden sposób nie ten kolor :( Czerwonawy brąz ma być :(
> --
> Hanka Skwarczyńska
> własność Kotka Behemotka
> h...@e...matfiz.polsl.gliwice.pl
> a...@w...pl
A gdyby tak kandyzowana marchew w plasterkach? Najpierw oczywiscie musisz ją
ugotować, pokroić, nasycic cukrem... bedzie czerwona.. Qd

1. Data: 2001-11-22 14:40:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W żaden sposób nie ten kolor :( Czerwonawy brąz ma być :(
To jaki to jest kolor na tej łupinie, znaczy się skórce?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-11-22 14:49:05

Od: Anna Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> To jaki to jest kolor na tej łupinie, znaczy się skórce?

Jak na moje wyczucie to taki raczej jasnobrązowy z lekkim odchyłkiem w
stronę pomarańczowego, ale może u nas są jakieś inne migdały ;). A ja
szukam czegoś w stylu wiśni z kompotu, tylko bardziej brązowego, no i w
postaci smarowidła. O, taki kolor ma być:
http://www.roben.com.pl/gfx/dachcer/d10.jpg :)

To chyba jednak czekolada...

Hanka Skwarczyńska
własność Kotka Behemotka
h...@e...matfiz.polsl.gliwice.pl
a...@w...pl

1. Data: 2001-11-22 15:49:54

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Skwarczyńska wrote:

> [...]
> większość problemów rozwiązałam, ściany - zero problemu, okna również,
> wymyśliłam nawet sposób na rynnę, choć ciągle mam problem ze sposobem

1. Biala czekolada zabarwiona dodatkiem syropu ( najlepiej wisniowego)
ewentualnie barwnikiem spozywczym -efekt od jasnorózowej do prawie
purpury. Z sokiem smaczniejsze- syrop musi byc bardzo gesty.
2. Zagniesc marcepana z barwnikami kolorowymi-tez Ci sie nada na dach-
tylko marcepan moze byc zbyt slodki
3. Zabarwic lukier barwnikami spozywczymi
4. Czekolada z biala posypka- krysztaly cukru, puder, bialko - efekt
sniegu badz lodu
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-22 18:32:02

Od: "Tomek" <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie da się zafarbować płatków migdałowych? Dachówkowo idealnie by się
układała, zwłaszcza na jakimś kremie.

Pozdrowienia
Urszula

1. Data: 2001-11-23 08:31:37

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> A nie da się zafarbować płatków migdałowych? Dachówkowo idealnie by się
> układała, zwłaszcza na jakimś kremie.

Migdaly sa twarde- wiec nie wiem czy wciagna barwnik. Ale gdyby
spróbowac z namoczonymi juz pocietymi...kto wie?
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-23 09:31:21

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co pieczesz?

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Migdaly sa twarde- wiec nie wiem czy wciagna barwnik. Ale gdyby
> spróbowac z namoczonymi juz pocietymi...kto wie?
> pzdr
> agi

cos na deser dla dzieci!
Strony z dieta-wrzody