z czym pic rum baccardi?

1. Data: 2002-06-05 18:38:24

Temat: z czym pic rum baccardi?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jaki on wlasciwie ma smak, do czegos podobny?...

1. Data: 2002-06-05 19:11:50

Temat: Re: z czym pic rum baccardi?
Od: kamila slawinski <k...@s...killer.acdsl.com> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> i jaki on wlasciwie ma smak, do czegos podobny?...

a jaki ten rum? 151 proof? spiced? light?
kazdy smakuje troszk einaczej, i receptury drinkowe inne...

pozdrowienia,
kamila
--
everything tastes better with cat's hair in it.

1. Data: 2002-06-05 19:35:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jaki on wlasciwie ma smak, do czegos podobny?...

Do rumu prawdziwego.
;-)
Jest ich bodajże trzy [w kolorze] ja lubię każdy i piję "sam" lub jak woli
małżonka z colą i lodem. Najlepszy [ten biały] mocno zmrożony z listkiem
mięty i kostkami lodu pity na Kubie w czasie 38 upału (tak samo jak pił
Hemin... i w tej samej knajpie).
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-05 19:53:39

Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja lubię każdy i piję "sam" lub jak woli
> małżonka z colą i lodem. Najlepszy [ten biały] mocno zmrożony z listkiem
> mięty i kostkami lodu pity na Kubie w czasie 38 upału

A ja miksuje lod, sok z limetki i rum ( 1:2), dodaje odrobine cukru i mam
wysmienite Frozen Daiquiri.

pozdr.
almadka

1. Data: 2002-06-05 20:44:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja miksuje lod, sok z limetki i rum ( 1:2), dodaje odrobine cukru i
mam
> wysmienite Frozen Daiquiri.

Też dobre ale czy chcesz obudzić ze snu wiecznego H...

1. Data: 2002-06-05 21:07:48

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jun 2002 21:35:50 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

> [...]
>małżonka z colą i lodem. Najlepszy [ten biały] mocno zmrożony z listkiem
>mięty i kostkami lodu pity na Kubie w czasie 38 upału (tak samo jak pił

A od kiedy to srebrny rum (SREBRNY a nie "bialy") jest lepszy od
czarnego???
Srebrny to w zasadzie surowy destylat. Zloty to zwykle kolo trzech lat
dojrzewania. Czarny to minimum siedem.

bialy nadaje sie do mieszanek na cieplo - do grogu szkoda starszego,
jak dolac goracej herbaty, pol cytryny wcisnac i lekko moze doslodzic
to i z bialego grog jest wysmienity.
Zloty to raczej mieszanki zimne - z cytryna na ten przyklad, z
pomarancza, odchodzac od jamajskich - na kubanskich mamy Daiquiri
(rum, sok z cytryny, cukier, zmrozic), Cuba Libre (Coca-cola z
rumem...).
Czarny to w zasadzie sam - no, jak ktos koniecznie musi to mozna
kawalek laski wanilii wrzucic.

A biala, swieza i niedojrzewana to najlepsza jest tequilla - bo
wszelakie sezonowanie gubi smak agawy.

--
Darek

1. Data: 2002-06-05 21:32:41

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Jun 2002 21:07:48 GMT, l...@w...pdi.net (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

ciach

>, Cuba Libre (Coca-cola z
>rumem...).

I kto tu o Przemyslawce mowi...;->>>> - Cuba libre to nie tylko coke +
rum - to przedewszystkim rum , sok z Lime (limonka? po naszemu )
bitters (wyciag ze skorki pomaranczy) i troszeczke coke do koloru....i
kruszony lod oczywiscie

ciach

>A biala, swieza i niedojrzewana to najlepsza jest tequilla - bo
>wszelakie sezonowanie gubi smak agawy.

To juz kwestia gustu ale polemizowal bede - anejo Tequila nie gubi
smaku robi sie tylko bardziej urozmaicona ...mialem pare okazji
poprobowac...
;-))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-06 09:06:18

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adllql$nih$...@p...acn.pl...
> i jaki on wlasciwie ma smak, do czegos podobny?...

Z sokiem ananasowym i domieszką egzotycznego + dużo lodu
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-06 09:11:54

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adlp5n$m5f$...@s...icm.edu.pl...

> Do rumu prawdziwego.
> Pozdr. Jerzy Nowak
> Wawa

Piłem w latach 80 rum z Austrii (tak miał na etykiecie) o nazwie "Spice"
i miał on 80%. Nie powiem dobry był, czy ktoś teraz widział gdzieś taki
wynalazek ? Dodam jeszcze, że kosztował niewiele więcej od zwykłej
gorzały.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-06 09:28:48

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i miał on 80%. Nie powiem dobry był, czy ktoś teraz widział gdzieś taki
> wynalazek ? Dodam jeszcze, że kosztował niewiele więcej od zwykłej

a nie Stroh? Nadaje się na Jagertee, ale tak do picia to smakuje jak, za
przeproszeniem, aromat rumowy.

Waldek

ogorki malosolne
Nalesniki razowe