z kim..?

1. Data: 2000-01-02 19:56:21

Temat: z kim..?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z kim moge sobie pogadac..?
bo mi tak slutno jakos...
tylko nie mowcie, ze mam sobie kupic pieska
bo juz mam pieska...
nie mam tylko przyjaciela

mała

1. Data: 2000-01-02 20:44:46

Temat: Re: z kim..?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey!
> z kim moge sobie pogadac..?
wydaje mi sie, ze grupy dyskusyjne sa po to zeby pogadac.
poza tym jest jeszcze irc, gdzie jest full ludzi chetnych na rozmowe
> bo mi tak slutno jakos...
zdarzaja sie chwile smutne i wesole, takie juz jest zycie
> tylko nie mowcie, ze mam sobie kupic pieska
> bo juz mam pieska...
> nie mam tylko przyjaciela
a piesek to nie przyjaciel?
jesli nie, to na pewno znajdziesz przyjaciela w niedlugim czasie (ktos z
grupy na pewno zaproponuje Ci przyjazn)
pa
spider.

1. Data: 2000-01-02 20:47:59

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze,

Jak to możliwe mała, że nie masz przyjaciół...?

ajcke

1. Data: 2000-01-02 21:30:08

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a piesek to nie przyjaciel?

piesek też człowiek, ale ja wole kotki...;)

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"

1. Data: 2000-01-02 22:03:52

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "bary" <b...@k...net.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

> Jak to możliwe mała, że nie masz przyjaciół...?

A coz w tym niezwyklego ? Przyjaciel to nie znajomy, kumpel etc. -
przynajmniej dla mnie. U nas czesto szasta sie tym slowem na "byle"
kogo. A znalezc prawdziwego przyjaciela/ciolke to sztuka i to jeszcze
jaka.. No i chyba samemu zasluzyc tez na to trzeba.
Mozna byc samotnym wsrod miliona znajomych..

BTW
Witam noworocznie, pozdrawiam wszystkich :)
Ciebie "mala" tez :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Mężczyzna jest dzieckiem do śmierci, tylko zabawki mu drożeją...

1. Data: 2000-01-03 08:28:32

Od: "Krzynio Koziarek" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja moge byc twoim funflem :)

mała napisał(a) w wiadomości: <84oagp$n4s$1@sklad.atcom.net.pl>...

1. Data: 2000-01-03 09:16:46

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A coz w tym niezwyklego ? Przyjaciel to nie znajomy, kumpel etc. -

Nie, nie o to chodzi, chciałem się dowiedzieć czegoś wiecej... Tak na
prawdę wiele osób nie ma przyjaciół... albo ma i nie zdaje sobie z tego
sprawy...

>przynajmniej dla mnie. U nas czesto szasta sie tym slowem na "byle"

right... z tym że warto komuś czasem zaufać... z wiarą, że jest tym
przyjacielem.. tak myślę...
ale mogę się mylić zwłaszcza w dzisiejszym "nowoczesnym" świecie

>kogo. A znalezc prawdziwego przyjaciela/ciolke to sztuka i to jeszcze

>jaka.. No i chyba samemu zasluzyc tez na to trzeba.

right_I know

>Mozna byc samotnym wsrod miliona znajomych..

double_right... można być samotnym wśród przyjaciół... wszystko zależy
od samego człowieka..

(naturalnie i od przyjaciół... ale to już inna sprawa)

>BTW
>Witam noworocznie, pozdrawiam wszystkich :)
>Ciebie "mala" tez :)
>
>--
>Bartek
>b...@k...kalisz.pl

JAcEk

1. Data: 2000-01-03 10:48:33

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" wrote:

> z kim moge sobie pogadac..?
> bo mi tak slutno jakos...
> tylko nie mowcie, ze mam sobie kupic pieska
> bo juz mam pieska...
> nie mam tylko przyjaciela
>
> mała

Nie wydaje mi sie, zebys dobrze trafila. Bez obrazy dla pozostalych
uczestnikow - tutaj nie nauczysz sie rozmawiac - co najwyzej grupa
dyskusyjna jest to dobra lekcja w sztuce precyzowania wlasnych mysli i
pogladow. A jesli chodzi o "przyjaciol" to bedziesz ich miala cala fure
na pl.soc.seks.towarzyskie. :P

Flyer

1. Data: 2000-01-03 11:30:09

Od: arfi <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

hi

twoje imie i data urodzenia zawieraja informacje o twojej przyszlosci
przyslij mi scan swoich linii papilarnych i zdjecie twarzy i reszty

rozwiaze twoje dylematy, opowiem ci o twojej przyszlosci ... powiem z
kim masz sie zaprzyjaznic a z kim nie

"towarzystwo wzajemnej adoracji"

1. Data: 2000-01-03 15:01:56

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bary" <b...@k...net.pl> wrote in message
> Cze,
>
> Jak to możliwe mała, że nie masz przyjaciół...?
>
> ajcke

bo wszyscy mnie maja za glupia smarkule

mala

Jak się odkochać ?