z rynku BSE - sanepid wycofuje salami z importu, zelatyne, galaretki, bulion miesny, zupki z toreb..

1. Data: 2000-12-14 18:00:03

Temat: z rynku BSE - sanepid wycofuje salami z importu, zelatyne, galaretki, bulion miesny, zupki z toreb..
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z polek zniknely
zelatyna, galaretki, koncentraty, warzywa z wolowina, bulion miesny,
zupki z torebki, kontrolowane sa nawet cukierki zelki.
Sanepid kontroluje takze
skladniki do produkcji jogurtow, galaretek, przetworow,

bialko kolagenowe, wycofywane sa nawet wolowe dodatki z pizzy mrozonej.

Z informacji prasowej wynika, ze sa wycofywane z rynku
produkty spozywcze z krajow w ktorych stwierdzono chorobe szlonych krow.

2. Data: 2000-12-14 20:11:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> Z informacji prasowej wynika, ze sa wycofywane z rynku
> produkty spozywcze z krajow w ktorych stwierdzono chorobe szlonych krow.

A ja wczoraj dostałam pod drzwi ulotkę, że otwarto pierwszy nowy sklep z
mięsem i wędlinami od zdrowego, młodego bydla karmionego wyłącznie
sianem i trawą! :-)))))
Sklep nazywa się "Befsztyk" i mieści się przy ul.Puławskiej 176/178
:-))))

Kaja

3. Data: 2000-12-15 01:34:00

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...onet.pl>,
k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
>
> Z informacji prasowej wynika, ze sa wycofywane z rynku
> produkty spozywcze z krajow w ktorych stwierdzono chorobe szlonych krow.

A przez pare lat pan Grabek sprowadzal kosci z Pakistanu, placil panu Buckowi
lapowki i bylo OK. A co z Hepatitits C?

Nie wierz gazetom i buzkorzadowi:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy

Miro

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

4. Data: 2000-12-16 13:14:19

Od: "Krzyo" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
>
> Z informacji prasowej wynika, ze sa wycofywane z rynku
> produkty spozywcze z krajow w ktorych stwierdzono chorobe szlonych krow.

Dzialania pozorowane. Dopuki jakis madrala nie poda, a inny nie
zweryfikuje, ilosci wykonanych testów i wiarygodnych wyników badan
opracowanych statystycznie( zejdzie ze 100 lat chyba) to wszystko, co podaja
to sa bzdety wierutne.Wolowina, jej przetwory, maczka kostna, itp. krazy po
swiecie dotad, dopuki ktos jej nie przetrawi i resztek nie wydali. Jak
wchlonal priony- jego sprawa, zawsze mozna zwalic na warunki srodowiska lub
inne zaciemniacze, jak zejdzie. Liczy sie forsa panie i panowie !!!!!!
Pozdrowienia dla niegabczastych(jeszcze!)
Krzys

5. Data: 2000-12-22 10:28:49

Od: "Krzyś" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kard. Glemp <k...@u...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91bse8$r7q$...@n...deja.com...
[ciach]....
CO wycieło resztę informacji o tej sprawie. Czyżby gąbczaste zadziałało?
Sprawa jest na tyle niebanalna, że warto o niej dyskutować.
Pozdrowienia dla niegąbczastych( jeśli tacy są)
Krzyś

D-dimery
Poziom bilirubiny
Jak przytyć?
BSE, CJD
usuwanie nadmiaru tłuszczu z ud i brzucha