za dlugi cykl

1. Data: 2005-02-09 21:05:52

Temat: za dlugi cykl
Od: "agulka" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
niepokoi mnie moj cykl miesiaczkowy ktory podejrzanie przedluza sie juz do
49 dni, co sie nigdy nie zdarzalo. co moze byc tego powodem?
wprawdzie cykle mam nieregularnej dlugosci ale nigdy tak dlugie. nie ma
mozliwosci zebym byla w ciazy. nie wiem czy to moze miec zwiazek ale przez
ostatnie 3 miesiace schudlam 5-6 kg i waze obecnie 44 kg przy wzroscie 172
ale anoreksja to tez nie jest bo jem bardzo duzo i nigdy sie nie
odchudzalam.
prosze o wskazowke co moze byc powodem. szkolna pielegniarka sugerowala
anemie ale zeby to sprawdzic musze isc na pobieranie krwi ktorego panicznie
sie boje wiec zostawiam to jako ostatecznosc. poza tym jakie sa inne objawy
anemii?
z gory dziekuje za odp

2. Data: 2005-02-09 22:49:52

Temat: Re: za dlugi cykl
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 9 Feb 2005 22:05:52 +0100 agulka napisał(a):

> [...]
> ostatnie 3 miesiace schudlam 5-6 kg i waze obecnie 44 kg przy wzroscie 172
> ale anoreksja to tez nie jest bo jem bardzo duzo i nigdy sie nie

Bardzo możliwe, iż przyczyną wydłużenia cykli był duży spadek wagi.
Jeżeli się nie odchudzałaś to wydaje mi się, iż faktycznie warto wykonać
podstawowe badania.

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

3. Data: 2005-02-10 08:17:34

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <3...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
panicznie
> sie boje wiec zostawiam to jako ostatecznosc. poza tym jakie sa inne

Masz znaczną niedowagę. Twoje BMI wynosi 14,87. Norma zaczyna się powyżej
18,5. Myślę, że owa niedowaga jest przyczyną Twoich kłopotów. Po co chudłaś
te 6 kilo? Ważąc 50 kg nadal miłaś niedowagę (BMI 16,90), ale obecnie Twoja
niedowaga (wychudzenie) wymaga konsultacji lekarskiej. Nie chcesz mieć nigdy
dzieci?
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-02-10 08:45:00

Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Twoja
> niedowaga (wychudzenie) wymaga konsultacji lekarskiej. Nie chcesz mieć

Przepraszam, że się wtrącę, ale 'agulka' nie pisała, że chudła specjalnie,
tzn, że się odchudzała. Wręcz przeciwnie, pisze, że je dużo i zdaje sobie
sprawę ze swojej niedowagi. Uważam, że w tym wypadku komentarz 'Po co
chudłaś te 6 kilo?' jest zbędny.
Skoro nie robi tego celowo, to może ma problemy np. z tarczycą. Wydaje mi
się, że najlepszym rozwiązaniem byłoby przejść się do lekarza i zrobić
badania krwi.
Pozdrawiam.
Barbara.

5. Data: 2005-02-10 10:55:28

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ostatnie 3 miesiace schudlam 5-6 kg i waze obecnie 44 kg przy wzroscie 172
> ale anoreksja to tez nie jest bo jem bardzo duzo i nigdy sie nie

Powinnas jak najszybciej zglosic sie do lekarza i porobic wszystkie zalecane
przez niego badania.
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

6. Data: 2005-02-10 11:42:06

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agulka" <3...@w...pl> writes:

> ostatnie 3 miesiace schudlam 5-6 kg i waze obecnie 44 kg przy
> wzroscie 172

Dużo za mało.

> ale anoreksja to tez nie jest bo jem bardzo duzo i nigdy sie nie
> odchudzalam.

Każda anorektyczka tak powie o sobie.

Ale oczywiście może to też być jakaś inna choroba.

W każdym razie należy się niezwłocznie udać do lekarza.

MJ

7. Data: 2005-02-10 23:23:39

Od: "agulka" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedowage mam od zawsze, tak samo jak moja mama i siostra - taki typ budowy.
oczywiscie nie chudlam specjalnie bo ani mnie to bawi ani mi sie podoba.
spadek wagi byl wynikiem duzego stresu przez ostatnie miesiace, wiec raczej
nie wiazalabym go z jakas choroba.
chodzilo mi o ustalenie co moze byc powodem zaniku cyklu, a nie co bylo
powodem spadku wagi.
za wszystkie porady jednak dziekuje a lekarza niestety chyba bede zmuszona
odwiedzic

8. Data: 2005-02-11 15:08:50

Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 11 Feb 2005 00:23:39 +0100 agulka napisał(a):

> [...]
> powodem spadku wagi.
> za wszystkie porady jednak dziekuje a lekarza niestety chyba bede zmuszona

Odpowiedź masz, przyczyną zaniku miesiączki mógł być tak duży spadek
wagi. Nie jest to jednak jedyna możliwość. Grupa nie zastąpi lekarza, bo
i też nikt na odległość ocenić sprawy nie może.

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895
http://cathleen.freeserverhost.com/

Bioterapia - kontakt
Re: Jaki sposób na...
Re: Jaki sposób na...