za dużo myśli płciowych

1. Data: 2005-11-07 07:53:35

Temat: za dużo myśli płciowych
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie proszę o infromację nt. leku, który pomógłby mi w następującym
problemie: jestem kawalerem, mam za dużo myśli płciowych które przeszkadzają mi
w skupieniu się w nauce i pracy. Próbowałem szyszek chmielu, ale niewiele to
pomogło. Dziękuję za pomoc.

2. Data: 2005-11-07 08:27:13

Temat: Re: za dużo myśli płciowych
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeszkadzają mi
> w skupieniu się w nauce i pracy. Próbowałem szyszek chmielu, ale niewiele

Tego się nie leczy, tak samo jak się nie leczy potrzeby jedzenia czy chęci
pójścia na spacer.
Każdy mężczyzna myśli o seksie, to normalne i pozytywne.

Używasz zwrotu "myśli płciowe", co pozwala sądzić, że z jakiegoś powodu
uważasz myślenie o seksie za nieodpowiednie/niepotrzebne/grzech

Próbowałeś masturbacji? Doskonale pomaga rozładować napięcie, później się
lepiej myśli o innych rzeczach.
Nie ma żadnych, ale to żadnych medycznych przeciwwskazań co do masturbacji.

Jedynie źródła mocno powiązane z ortodoksyjnym katolicyzmem podają, ze
masturbacja to grzech, że od tego traci się wzrok, że rosną włosy na rękach
itd.

Jeżeli nie jesteś ortodoksyjnym katolikiem, użyj sobie czasem a będzie Ci
lepiej.

A jeśli jednak religia nie pozwala Ci czynić tego "procederu" zastanów się
nad jedną rzeczą:

Czy lepiej jest czasem sobie ulżyć, czy może lepiej jest zaniedbywać
obowiązki, faszerować się lekami.
Myśli o seksie, czy myśli płciowe to sama natura.

Powodzenia

3. Data: 2005-11-07 08:27:56

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Myśli o seksie, czy myśli płciowe to sama natura.
>
> Powodzenia

Ja to rozumiem i też nie widzę przeciwskazań do masturbacji. Ale faktem jest
też że przeszkadza mi ich nadmiar.
Dzięki za odpowiedź.

4. Data: 2005-11-07 09:15:40

Temat: Re: za du?o my?li p?ciowych
Od: Andrzej <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl wrote:
> Uprzejmie proszę o infromację nt. leku, który pomógłby mi w następującym

Znajdź sobie kobietę i zacznij z nią współżyć, to przestaniesz mieć
takie myśli.

Andrew

5. Data: 2005-11-07 12:15:16

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):
> Znajdź sobie kobietę i zacznij z nią współżyć, to przestaniesz mieć
> takie myśli.

Albo będzie miał jeszcze więcej. Nie ma reguły.

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2005-11-07 12:37:44

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszkadzają mi
> w skupieniu się w nauce i pracy. Próbowałem szyszek chmielu, ale niewiele
(...) systematycznie trzy razy dziennie i po krzyku :-)

7. Data: 2005-11-07 12:47:44

Od: ">>Sluchaj<<" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A "brombrałeś" dzisiaj ?

8. Data: 2005-11-07 12:56:24

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mi problem. Obejrzyj sobie statystyki typu: "jak czesto mezczyzna mysli
o seksie" to zobaczysz, ze to calkiem normalne. Znajdz sobie kobiete i po
krzyku.

9. Data: 2005-11-07 13:11:16

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten "problem" może rozwiązać kastracja, ale nie wydaje się to mądrym
rozwiązaniem. Z wiekiem u mężczyn procent "myśli płciowych" maleje z 99% do
90%, więc nie martw się i głowa do góry.
J.

10. Data: 2005-11-07 14:44:36

Od: Krzysztoff <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

> [...]
> lepiej myśli o innych rzeczach.
> Nie ma żadnych, ale to żadnych medycznych przeciwwskazań co do masturbacji.

Swintuch!

oddawanie krwi a niski poziom plytek
kardiolog
cilest