za dużo skóry...:-(

11. Data: 2004-01-18 21:14:31

Temat: Re: za dużo skóry...:-(
Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz Ci się oberwie za wysyłanie tekstu na nie odpowiednią grupę :-P

---> pl.soc.wegetarianizm
tam właśnie udzielaja się obrońcy maltretowanych zwierząt
;)

12. Data: 2004-01-18 21:16:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzięki sliczne za porady:-) Jako "wkupne" do Grupy tekscik nie mojego
> autorstwa /niestety :-)/ pt:
>
> Jak zaaplikować kotu tabletkę:

[...] piękne :)

> JAK ZAAPLIKOWAC PSU TABLETKE
>
> 1. Zawin tabletke w plaster szynki i zawolaj psa.

Stąd płyną przynajmniej dwa wnioski:

1. Kot to inteligentne zwierzę - wie, że tabletki są niejadalne ;)
2. Pies zbytnio zaufał człowiekowi, na swoją zgubę...

Krystyna

13. Data: 2004-01-18 21:28:01

Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stąd płyną przynajmniej dwa wnioski:
>
> 1. Kot to inteligentne zwierzę - wie, że tabletki są niejadalne ;)
> 2. Pies zbytnio zaufał człowiekowi, na swoją zgubę...
>
> Krystyna

Jestem Twojego zdania, posiadam psa, ale koty mnie fascynują...:, a
szczególnie ich niezależność...-)- pozdrawiam, Piotrek

14. Data: 2004-01-19 12:01:17

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek napisał:

> Otóż, po intensywnym treningu i diecie trwającymi 4 i pół miesiaca straciłem
> 14 kg. Cóż za wspaniałe uczucie i jaka frajda:-)))

Gratuluje!!!!

Ale mój problem - po zgubionych kilogramach pozostała
> rozciągnieta skóra. Znawcy twierdzą że z czasem zostanie wchłonięta, ale czy
> nie ma innego, szybszego sposobu na pozbycie sie tego nadmiaru..?Ale nie
> chirurgicznie....!!Może ktoś z Grupowiczów ma jakiś pomysł albo
> doświadczenie w tym temacie?Za podpowiedź dzięki - Piotrek

Powtorze sie jeszcze raz.Masaze, masaze i jeszcze raz masaze! Skuteczna
jest metoda endermologie, tyle ze dosc droga.Skora bedzie sie"sciagac"
bardzo powoli, a jesli nadmiar jest duzy, moze to nie nastapic nigdy
;-))) w zadawalajacym stopniu.Wtedy pozostaje niestety chirurg.
Na pewno cwiczenia fizyczne i na pewno masaze z kremem ujedrniajacym.
Pozdraiwam Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

opty- wcale nie chudne - HELP!
Kcal
Skonczylam 13-tkę: -4,7 kg!
Jak przytyć ??