za_jakie_grzechy

1. Data: 2002-11-16 21:19:37

Temat: za_jakie_grzechy
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

.... ja tu trafiłam bo ledwo to się stało czyli jakiś miesiąc temu ja mam już
zaczęte 2 obrazki krzyżykowe serwetki cuda wianki a tu ten tego te frywolitki ;-
) ( ja się chce tego nauczyć ) jakieś szmatek zeszywanie , jakieś na szkle
malowanie garnków lepienie jeju jeju za późno to wszytsko zaczęłam tyle lat
zmarnowanych ehhhh ;-))
pozdrawiam idę obrazek kończyć w sobotę wieczorem to " straszne " ludzie w moim
wieku gdzies w knajpach pewno siedzą ;-)) ciekawe kiedy moje otoczenie ( czyt.
chłop ) się tym znudzi ......:-)
papa pozdrowień 102 ;-)
Asia ( Świdnica )

1. Data: 2002-11-17 07:34:04

Temat: Re: za_jakie_grzechy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Nov 2002 22:19:37 +0100, p...@p...onet.pl wrote:

>.... ja tu trafi?am bo ledwo to si? sta?o czyli jaki? miesi?c temu ja mam ju?
>zacz?te 2 obrazki krzy?ykowe serwetki cuda wianki a tu ten tego te frywolitki ;-
>) ( ja si? chce tego nauczy? ) jakie? szmatek zeszywanie , jakie? na szkle
>malowanie garnków lepienie jeju jeju za pó?no to wszytsko zacz??am tyle lat
>zmarnowanych ehhhh ;-))
>pozdrawiam id? obrazek ko?czy? w sobot? wieczorem to " straszne " ludzie w moim
>wieku gdzies w knajpach pewno siedz? ;-)) ciekawe kiedy moje otoczenie ( czyt.
> [...]

o biedna Ty, biedna
niestety nie ma na to ani lekarza ani lekarstwa....

Krysia, tez chora podobnie
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-17 07:48:59

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

> o biedna Ty, biedna
> niestety nie ma na to ani lekarza ani lekarstwa....

Jak to nie ma lekarstwa?
na xxx lekarstwem sa frywolitki, na frrywolitki druty, na druty szydelko, na
szydelko klocki, na klocki paczlorki, na paczlorki koralikowe cudenka, na
koraliki ... Mam wymieniac? Wszystko bardzo skuteczne ;-P
Ilona

1. Data: 2002-11-17 07:51:56

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...
> [...]
moim
> wieku gdzies w knajpach pewno siedzą ;-)) ciekawe kiedy moje otoczenie

kiedy nie dostanie obiadu, a na zaproszenie na male tete a tete odpowiesz mu
"jeszcze tylko kilka krzyzykow, kochanie", po czym oderwie Cie od haftowania
po 2 godzinach odglos chrapania ;-)

Ilona

1. Data: 2002-11-17 08:00:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>szydelko klocki, na klocki paczlorki, na paczlorki koralikowe cudenka, na
>koraliki ... Mam wymieniac? Wszystko bardzo skuteczne ;-P

o matko....ja sie nie daje zadnym frywolitkom ani
klockom...krzyzkom tez nie. bo jak rusze, to koniec, a tak choc
mam cwierc wiaderka czasu na na przyklad umycie wlosow czy
ugotownie kolacji

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-17 08:16:59

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klockom...krzyzkom tez nie. bo jak rusze, to koniec, a tak choc
> mam cwierc wiaderka czasu na na przyklad umycie wlosow czy

Ale przyziemna , hehehe;-)

Ilona

1. Data: 2002-11-17 11:21:52

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "jeszcze tylko kilka krzyzykow, kochanie", po czym oderwie Cie od haftowania

hiehie nie lubię gotować wolę krzyżykować ( w morde się nawet zrymowało ;-)) )
a te tego no frywolitki trudne to ?? jakby się tego nauczyć jakiś kurs
podeślijcie ja ślicznie proszę ;-))

Asia

1. Data: 2002-11-17 12:14:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Nov 2002 12:21:52 +0100, p...@p...onet.pl wrote:

>hiehie nie lubi? gotowa? wol? krzy?ykowa? ( w morde si? nawet zrymowa?o ;-)) )
>a te tego no frywolitki trudne to ?? jakby si? tego nauczy? jaki? kurs
>pode?lijcie ja ?licznie prosz? ;-))
>
>Asia

ja to Ci rdze po archiwumie poganiac grupowym, tam sie roi od
frywolitek i odpoiwiedznich adresow stron instruktarzowych!

Trys, co odwraca wzrok na haslo frywolitki, bo boi sie wpasc wwe
wnyki ;)))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-17 12:51:02

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisała: w

> hiehie nie lubię gotować wolę krzyżykować ( w morde się nawet zrymowało
;-)) )
> a te tego no frywolitki trudne to ?? jakby się tego nauczyć jakiś kurs
> podeślijcie ja ślicznie proszę ;-))

Frywolitki...hm...zalezy, ja jak juz opanowalam podstawy to stwierdzilam, ze
to proste, jakby mi to ktos "na zywo" pokazal. Niestety nie mialam nikogo
takiego w swoim otoczeniu. Przekopalam net i znalazlam mase stronek z
kursami, nawet jeden byl z animacjami. Wszystko bylo zapisane na sedno.com
wiec nie mam tego u siebie, a sedno.com nie dziala juz niestety, wiec
musialabym troszke poszukac.
Moim zdaniem z jednego kursu bardzo trudno sie nauczyc, bo rozne kursy, maja
rozne zdjecia, rozne ujecia trzymania czolenka, itd, wiec jak popatrzysz na
kilka roznych, to latwiej Ci bedzie zalapac...eh, zamotalam chyba.
A w ogole to zdjecia Maciachowej sa bardzo dobre, jak nie masz to podesle.
A w ogole to przymierzam sie do zrobienia kursu frywolitek po polsku, ale
tego czasu wiecznie jakos kurcze brak...
a poszukalam troche i znalazlam to:

http://www.123.net/~carlson/ bardzo dobry kurs dla prawo i leworecznych

http://www.picotnet.com/index.html a tu duzo wszystkiego, wzory, instrukcje,
galeria, itd...

http://www.gagechek.com/slb/index.html ta stronke bardzo lubie, to wlasnie
tutaj masz animacje z poszczegolymi "figurami" frywiltkowymi, i wianek
slubny zrobiony ta metoda- mistrzostwo swiata dla mnie, cos pieknego

http://www.thisntat.com/index.html nie przejrzalam dokladnie, ale jest
"lesson corner" czyli jakis kursik, wzorki

http://www.hottub.org/~exapno/tatting/tatting.html tu masz troche roznych
linkow

http://www.is-koeln.de/spitzentraum/DOL/tatting.htm a tu masz i wzory i
instrukcje i porady i inne takie ;)

http://www.georgiaseitz.com/page7.html a tu online tatting classes...kobitki
spotykaja sie, jedna cos robi, uczy reszte- a wszystko to na www, sporo tego

no...moze wystarczy tyle:)
pozdrawiam i milego ogladania
aga

1. Data: 2002-11-17 12:55:28

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iloneska" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> szydelko klocki, na klocki paczlorki, na paczlorki koralikowe cudenka, na
> koraliki ... Mam wymieniac? Wszystko bardzo skuteczne ;-P

Taaak, chyba ja stad lepiej pojde ;-))))) Ja jeszcze nie zaczelam NIC, a juz
razgladam sie za wszystkim.. i wszystko mi sie podoba!!! Wczoraj w sklepie
widzialam kilka czasopism pachworkowych.... no, chyba wiadomo CO mi chodzilo
po glowie? :-)))) W domciu grupe czytam, po nocach nie spie zeby w
Internecie lazic po stronach robotkowych... Matko Boska, gdzie ja trafilam?
;-)))) Ratuuunkuuuuu!!!

Pozdrawiam serdecznie
Irena

Katowice-po spotkaniu