"za jeden uśmiech"

1. Data: 2004-10-21 20:07:52

Temat: "za jeden uśmiech"
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja prośba jest znowu trochę nietypowa.
Zabieram się poważnie za akcję "za jeden uśmiech" i chcę pomóc jak
największej ilości dzieci . Mam do czynienia z młodzieżą, którą zaraziłam tą
akcją ale teraz oni szukają wzorów na kwadraty .Wielu wzorów....
Wiem, że odpowiecie" Zajrzyj do archiwum, faq itd..."
Gdzie niegdzie już zaglądałam, ale gdybyście mi pod tym postem podały
stronki, które znacie z wszystkimi wzorami byłoby to dla mnie naprawdę
ułatwienie, gdyż mam im przekazać te wzorki...
Przede mną mnóstwo organizacyjnych rzeczy: na razie będę się zajmować
poduszkami ale jak znajdę kogoś do szycia kołderki to kwadraty podrzucę i na
razie oferowała pomoc...albo nie ujawnię na razie kto. Załatwiam przez ludzi
prywatnych dużo jaśków, będziemy szyć powłóczki na jaśki i przyszywać na nie
kwadraty. Życzcie nam powodzenia, gdzyż nigdy wcześniej nie organizowałam
tak wielkiej akcji. Ale serce mam i ono mi mówi, że wszystko się uda!
Wasz Aramis
www.aramis.free.pl

1. Data: 2004-10-21 20:28:26

Temat: Re: "za jeden uśmiech"
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ws wrote:

> [...]
>Życzcie nam powodzenia, gdzyż nigdy wcześniej nie organizowałam
> tak wielkiej akcji. Ale serce mam i ono mi mówi, że wszystko się uda!

Na stronie DMC jest dużo fajnych wzorów, w dziale DMC Club. Trzeba się
zalogować, żeby z nich skorzystać, ale raczej nie będziesz mieć z tym
problemu :):
http://www.dmc.com/majic/pageServer/0301000000/en/Ho
me.html
W środku są darmowe nieduże wzory, sporo takich typowo dzieciowych
(misie, zwierzątka itp.), w ogóle większość z nich można z powodzeniem
wykorzystać na kołderki :). Dodatkową zaletą jest to, że wzory są w
formacie pdf, więc praktycznie wszędzie się dadzą otworzyć i wydrukować,
no i są niezbyt trudne, a przecież chodzi też o to, żeby nie zniechęcić
Twoich pomocników :)

Życzę powodzenia :)

Tak przy okazji: może zróbmy bazę stron, na których są takie nieduże
wzory, tak na przyszłość, bo na 100% będzie potrzeba więcej kwadratów :)
Miejsce w FAQ się znajdzie :)
I jeszcze przy okazji przypominam o porządkach w FAQ- wciąż czekam na
zgłoszenia zmian adresów i nowych stron. Chciałabym w weekend wysłać
aktualizacje, ale na razie odzew malutki...

Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-21 20:46:45

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aramis - brawa, wielkie brawa - zaraz przesle Ci na priva miejsce skad
bedziesz mogla sciagac wzorki i tych wzorkow jest tam
duuuuuuuuuzzzzzzoooooooooo i ciagle przybywa - to wa wzorki dla
kolderkowiczek, wiec jako koderkowiczka dostniesz tajemne haslo.

Pozdrawiam i mocno trzymam kciuki i na pewno sie wszystko uda, nad
kolderkami czuwa Opatrznosc i dlatego wiem, ze wszystko dobrze Wam sie
dobrze ulozy i zrealizujecie wszystkie plany, jestem o to spokojna.

Eva, czyli jedna z kolderkowiczek :))

1. Data: 2004-10-23 11:20:09

Temat: Re:
Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 7.ya znjdziesz sporo roznych wzorkow np.
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=22441&o
b=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=23817&o
b=0