Re: zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwe m

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwe m
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Jan 2022 23:16:27 GMT

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> punkt ( pozycja ) w czasoprzestrzeniach nawigacja na skruty
> http://www.wmi.uni.wroc.pl/sites/default/files/uploa
d_gallery/99350.jpg
> (o; czyli po diagonalnej -> zerknięcia w e-wiadomości ;o)
>
> https://nouveau-monde.ca/ou-la-vaccination-est-assim
ilee-au-suicide/

_____

________

> https://soleilverseau.com/2022/01/11/covid-19-le-vis
age-hideux-des-medecins-qui-vaccinent/

______

> AIDS i odrodzenie hipotezy Duesberga
>
> https://www.unz.com/runz/aids-and-the-revival-of-the
-duesberg-hypothesis/

> [...]
> interwencja Rosji
> w Organizacji Traktatu o Bezpieczeństwie Zbiorowym (OTSC)
> zniszczyła tajne laboratoria broni biologicznej,
> których konwersja jest finansowana przez amerykański Pentagon
> Ta ważna informacja, pozostaje zupełnie nieznana oficjalnym mediom.
>
> Od początku kryzysu doniesienia o zdobyciu laboratorium
> badań nad bronią biologiczną w pobliżu Ałmaty.
> laboratorium Narodowego Centrum Naukowego Chorób Wysoce Zaraźliwych.
> (chemiczne, bakteriologiczne, radiologiczne i jądrowe).
> Jest to miejsce, które zajęły jednostki rosyjskiej 93. Dywizji
Powietrznodesantowej.

_____________________

> to jest ciekawe :
>
> http://www.observateurcontinental.fr/?module=article
s&action=view&id=3460

_______________________

> https://bit.ly/3r7CgfY
>
> (o: i wynik -> też wart uwagi :o)
>
> Kierowana przez USA rebelia w Kazachstanie wzmocni Rosję
>
> https://www.moonofalabama.org/2022/01/the-us-directe
d-rebellion-in-kazakhstan-may-well-strengthen-russia
.html#more

_________________

> https://www.strategic-culture.org/news/2022/01/10/th
e-double-helix-of-entwined-pandemic-and-economic-str
ategy/

_________________

> Chiny: przepaść mentalna między zachodnimi aktorami w polityce i biznesie
>
> http://www.observateurcontinental.fr/?module=article
s&action=view&id=3450

> [...]
> niż amerykański kapitan. ,,Wspólne wartości" zobowiązują? Tak nie jest,
> ponieważ bardzo często spora część europeistycznych elit politycznych
> u schyłku kariery staje się zwykłymi konsultantami lub mówcami
> w imieniu organizacji z siedzibą w Stanach Zjednoczonych.
> Z pensjami, które pozwalają im utrzymać styl życia.
> Jest więc oczywiste, że aby móc liczyć na dobrze płatną pozycję
> opłacaną przez amerykańskich partnerów,
> trzeba na nią zapracować. I do tego wszystkie środki są dobre.
> W tym, jeśli jest to sprzeczne z interesami własnych obywateli

nt-very-good-year.html#more

_______________________
_______________

> [o; a to -> warto przetłumaczyć ;o]
>
> https://soleilverseau.com/2022/01/06/covid-19-la-fol
ie-covidienne-resumee-en-images-janv-2022/

> [...]
>
> 2 . doktorze , dzięki szczepionce nie zachoruję ?
> o nie ! zawsze będzie możliwe że się zarazisz Covid-19
> OK ale przynajmniej nie będę zarażać tych których kocham ?
> o nie ! uwaga ! wciąż przekazujesz virusa !
> OK ale nie będę potrzeboawać maski ani testów ?
> skąd taki pomysł ! zawsze musisz
> przestrzegać dystansów i się testować !
> co ty mi tu pierdolisz lekarzu ?
> w takim razie ja się nie zaSzczepię !
> lekarz ( zdziwiony bardzo) zaskoczony : dlaczego ?
>
> ostatni pasuje ( jak ulał ) do was :
> żona : a jeśli jesteśmy zManipulowani ?
> mąż : myślisz ! powiedzieli by to w info !

No Ci powiem, żeś nieźle zapodał. Przebiegłam wzrokiem / jutro się w to
wgryzę. Podałam dalej. ????

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."