Re: zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwem

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 13 Jan 2022 15:50:12 -0800 (PST)
Subject: Re: zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwem
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Hreczecha

;o)

How Rocks Move
https://youtu.be/uyHcs7B27Zk

czyli : jak jednowymiarowi czytają

From: brat_olin

;o)

w ( tym ) cyrku się ( jeszcze ) śmieję
bo nie mieszkam w ( USAńskiej ) Europie

kumple i kumpelki mojego syna ( z Aotearoa )
[o: wszyscy ( bardzo ) dobrze mnie znają :o] spytali :
" czy ( wszędzie ) moi rodacy są tak obrzydliwie tępi ? "
więc spytałem : dlaczego to tu czytają ? odpowiedzieli że
dla nich w tym kontraście [ ja i wy ( -> Hreczecha ) teraz ]
łatwiej znaleźć możliwości stworzone z * problemów *
" nie da się rozwiązać [o; tych ( tzw ) problemów ;o]
używając tego samego schematu myślenia
którego używa się do ich stworzenia "
Albert Einstein (o; itp , itd ;o)

tak ( też ) piszą :

> David Sassoli cierpial na ....szpiczaka... mnogiego.
> Ten nowotwor niszczy uklad odpornosciowy.

What Happens When You Bury a Fish Head
Under a Tomato Plant?
https://youtu.be/ae4MfwcsX4E
https://pl.wikipedia.org/wiki/Yin_i_yang

;o)

nawet gdyby tylko ten
( nowotwór zNiszczył układ odpornościowy )
dla współczesnej medycyny to argument
żeby ( potrójnie ! ) * zaSzczepić *
osłabić chorego wykończyć

Zabiegi znachorki i śmierć Rozalki:

,,- Napalcie, kumo, w piecu do chleba.
Trza dziewczynie zadać na dobre poty, to ją odejdzie.
Wdowa napaliła w piecu jak się patrzy i wygarnęła węgle
czekając dalszych rozkazów.- No, teraz - rzekła znachorka
- położyć dziewuchę na sosnowej desce i wsadzić ją w piec
na trzy zdrowaśki. Ozdrowieje wnet, jakby kto ręką odjął!
Istotnie, położono Rozalię na sosnowej desce
(Antek patrzył na to z rogu izby) i wsadzona ją,
nogami naprzód, do pieca.
Dziewczyna, gdy ją gorąco owiało, ocknęła się.
- Matulu, co wy ze mną robicie? - zawołała.
- Cicho, głupia, to ci przecie wyjdzie na zdrowie.
Już ją wsunęły baby do połowy;
dziewczyna poczęła się rzucać jak ryba w sieci.
Uderzyła znachorkę, schwyciła matkę
obu rękami za szyję i wniebogłosy krzyczała:
- A dyć wy mnie spalicie, matulu!...
Już ją całkiem wsunięto, piec założono deską
i baby poczęły odmawiać trzy zdrowaśki...
- Zdrowaś, Panno Mario, łaski pełna...
- Matulu! Matulu moja!...
- jęczała nieszczęśliwa dziewczyna. - O, matulu!...
- Pan z tobą, błogosławionaś ty między niewiastami...
Teraz Antek podbiegł do pieca i schwycił matkę za spódnicę.
- Matulu! - zawołał z płaczem - a dyć ją tam na śmierć zaboli!...
Ale tyle tylko zyskał, że dostał w łeb,
ażeby nie przeszkadzał odmawiać zdrowasiek.
Jakoś i chora przestała bić w deskę, rzucać się i krzyczeć.
Trzy zdrowaśki odmówiono, deskę odstawiono.
W głębi pieca leżał trup ze skórą czerwoną, gdzieniegdzie oblazłą.
- Jezu! - krzyknęła matka ujrzawszy dziewczynę niepodobną do ludzi.
I taki ogarnął ją żal za dzieckiem,
że ledwie pomogła znachorce przenieść zwłoki na tapczan.
Potem uklękła na środku izby i, bijąc głową w klepisko, wołała:
- Oj! Grzegorzowa!... A cóż wyście najlepszego zrobili!...
Znachorka była markotna.
- Et!... Cicho byście lepiej byli. Wy może myślicie,
że dziewuszysko od gorąca tak sczerwieniało?
To tak z niej choroba wylazła, ino że trochę za prędko,
więc i umorzyła niebogę. To wszystko przecie w mocy boskiej".
____________

The mysterious death of George Washington
https://bit.ly/3fnDAWI

How Did George Washington Die?
https://study.com/academy/lesson/how-did-george-wash
ington-die.html

(o; może lewatywą by go nie wykończyli ? ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lewatywa
___________
_________

(o; na marginesie ;o)
jeśli zaSzczepienie się zrównało prawnie z samobójstwem
to przekonywanie do szczepień ( jak np : ! nie tylko !
Stan Waszyngton : projekt ustawy przewiduje
możliwość aresztowania osób
które odmawiają szczepień
To aresztowanie może trwać 10 dni
z możliwością przedłużenia o 30 dni itd
decyzją sędziego itp . . . )
zrównuje -> też prawnie :
ze zbiorowym samobójstwem ?
____________________________________

Japonia udowodniła " zanieczyszczenie "
milionów * szczepionek * u nich wszystkich !
między innymi ( czyli nie tylko np graphene'm )
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphene#Toxicity
i gdy przestali ( się ) * szczepić * przestali umierać
jak np USAńcy i w Europie ! nieszczepieni ! na Covid
rozjechani walcem , rozerwani granatem ( powieszeni
żeby wyschli chwytający się brzytwy -> uRatowani ;o)
_

Wpływ szczepień na epidemię
https://youtu.be/_x-eozrCCNM?t=953

( znów ) zanim się zacznie dziś
moją zaKochaną oBudzę śniadaniem
( które szykuję ) słuchając ( w słuchawkach )
WGBH Music: The Chieftains & The Low Anthem
"School Days Over" https://youtu.be/NJIHhNBD5Q0
https://youtu.be/Ol7bxLtGGzY nie prześpimy , Życia
smakujemy i też naDajemy mu (o: dobrego :o) smaku
nie przeterminowanego na tym ekranie , lecz na takim
Zhangjiajie Grand Canyon Glass Bridge
https://youtu.be/VZj0wP2pUtc
przyglądamy się przez chwilę
USAńcom itp (o; liderom ;o)