Re: zab madrosci - problem

From: "kr" <k...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zab madrosci - problem
Date: Tue, 4 Nov 2003 15:34:43 +0100

"sauer" <s...@w...pl> wrote in message
news:dp9fqv0bs7teo0udpb30lbrc3oh4l5ov0j@4ax.com...
> [...]
Radziłabym

> miałem robione zdięcie ale niestety nie byłem z tym u stomatologa - na
> rtg widac jak zab rosnie pod katem :-(
>
> zrobie ak jam mowisz i udam sie do stomatologa
>
> a co z tym "smierdzacym dziaslem" na to jest jakas rada do czasu
> wizytu u stomatologa
>
> Musisz oczyscic kieszonke - jesli jestes w stanie to zrobic to: wez igle
(sterylna) i mala strzykawke, igle troche wygnij, nabierz wody utlenionej i
plucz kieszonke, az nic z niej nie bedzie wyplywac, czyli wloz igle w
kieszonke i szybko nacisnij na tlok strzykawki.
Bardzo dobry do plukania jamy ustnej i gardla (nawet przy anginie) jest
preparat antyseptyczny Skinsept oral firmy Henkel - Ecolab - nie wiem
jednak, czy jest dostepny w aptekach, czy tylko u producenta. Skuteczny jest
(przetestowany przez wiele osob) na bakterie, grzyby, mikroorganizmy i rozne
inne. Udalo mi sie dwa razy uniknac antybiotykow przy anginie, dzieki
plukaniu gardla tym swinstwem (jest wstretne w smaku, ale skuteczne).
Uprzedzam, ze nie jestem handlowcem ani w zaden sposob nie jestem zwiazana z
ta firma! Polecam go z doswiadczenia.
Co do zeba: od 8 moze bolec nawet cala glowa, nie tylko ucho. U wielu osob 8
wychodza juz z prochnica, co takze moze byc przyczyna bolu - lepiej jak
przyspieszysz swoja wizyte u stomatologa, bo lepiej nie bedzie, a moze byc
duzo gorzej.
> pzodrawiam

ja rowniez
kr