ząb z koroną -coś się dzieje!

1. Data: 2004-05-05 10:27:12

Temat: ząb z koroną -coś się dzieje!
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

mam górą 6 z koronką i od kilku tygodni nie moge jej zupełnie używać bo boli
przy nagryzaniu (jak nie używam to jest ok), przed przerwą majową zrobiła mi
się gulka nad zębem na dziąśle i jest bolesna przy dotyku , zastanawiam się
czy nie zebrała się tam przypadkiem ropa ? czuje nieiwelkie ściąganie w
policzku ale nie ma samoistnego bulu (ząb jest martwy )
oczywiście zasuwam dziś do dentysty ale samym wieczorem i strasznie się boje
tego co będe musiała przecierpieć :((

macie jakieś podobne doświadczenia, czy to może być ropa?

jak sie postępuje w takich przypadkach , na co się mam przygotować?

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

2. Data: 2004-05-05 20:27:25

Temat: Re: ząb z koroną -coś się dzieje!
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c7afit$dfl$...@i...gazeta.pl ,
której nadawcą było Meg <m...@g...pl> zostało napisane:

> [...]
> dotyku , zastanawiam się czy nie zebrała się tam przypadkiem ropa ?
> czuje nieiwelkie ściąganie w policzku ale nie ma samoistnego bulu

z tego co opisalaś czeka cie leczenie kanałowe i nie daj sie zbyc jakimis
tabletkami. porzadne endo moze uratowac tego zęba.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-05-06 09:50:58

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> z tego co opisalaś czeka cie leczenie kanałowe i nie daj sie zbyc jakimis
> tabletkami. porzadne endo moze uratowac tego zęba.

nie zrozumiałeś mnie -pisałam że ząb jest martwy wiec kanałowe leczenie mam
juz dawno za sobą :)

4. Data: 2004-05-06 10:55:34

Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zrozumiałeś mnie -pisałam że ząb jest martwy wiec kanałowe leczenie
mam
> juz dawno za sobą :)

Nieskuteczne jak widać. Warto poprawić jeśli jest taka możliwość. Pozdrawiam
. Ewa

5. Data: 2004-05-06 11:14:11

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie zrozumiałeś mnie -pisałam że ząb jest martwy wiec kanałowe leczenie
mam
> juz dawno za sobą :)

Mam jeden taki martwy ząb... Na szczęście nic się nie dzieje, ale na RTG
widać, że pewna "artystka" zostawiła mi w zębie złamane narzędzie
dentystyczne... Może Twój ząb zaczął się właśnie z takiego powodu buntować
;-)

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6. Data: 2004-05-06 11:36:15

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7d6is$91o$1@news.onet.pl...

> [...]
> widać, że pewna "artystka" zostawiła mi w zębie złamane narzędzie
> dentystyczne... Może Twój ząb zaczął się właśnie z takiego powodu buntować

nie , to raczej nie mozeliwe , z resztą byłam właśnie i zrobili mi kilka
róznych zdjec , debatowali nad nimi jakieś 40 min (chirurg i protetyk) i nie
widać ani ropy ani stanu zapalnego ale są jakieś szczeliny powiększone , ale
nie widać nic konkretnego co mogłoby być przyczyną powstania tej gulki
bolącej , no i oczywiscie dostałam antybiotyk na początek :)

ja to mam szczęscie to nietypowych przypadłosci :(

7. Data: 2004-05-07 02:58:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Mam jeden taki martwy ząb... Na szczęście nic się nie dzieje, ale na RTG
> widać, że pewna "artystka" zostawiła mi w zębie złamane narzędzie
> dentystyczne...

narzedzie w kanale nie jest zawsze zlem wbrew
pozorom (tzn zalezy kiedy sie zlamalo to narzedzie, czy
na poczatku leczenie i nie mozna bylo zeba doleczyc, czy
juz pod sam koniec, i wieksza czesc miazgi zostala usunieta).
najwiejszy problem to zostawiona tkanka martwa
w kanale.

iwon(k)a

8. Data: 2004-05-07 05:52:23

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c7d1r0$7of$...@i...gazeta.pl ,
której nadawcą było Meg <m...@g...pl> zostało napisane:

> nie zrozumiałeś mnie -pisałam że ząb jest martwy wiec kanałowe
> leczenie mam juz dawno za sobą :)

dobrze cie zrozumialem. ale jezeli ząb byl leczony kanałowo i dzieja sie
takie rzeczy to warto by pogrzebac w tych kanałach raz jeszcze...

--
milego dnia
adam, gg# 402495

9. Data: 2004-05-07 05:53:48

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c7eu0t$o8m$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> zostało napisane:

> [...]
> juz pod sam koniec, i wieksza czesc miazgi zostala usunieta).
> najwiejszy problem to zostawiona tkanka martwa

jak to sie tak ladnie nazywa? 'integracja zlamanego narzedzia z wypelnieniem
kanału? :)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

10. Data: 2004-05-07 07:57:53

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz pod sam koniec, i wieksza czesc miazgi zostala usunieta).
> najwiejszy problem to zostawiona tkanka martwa

Ja to mam już od 18 lat... ale dowiedziałam się o tym 3 miesiące temu... Mój
lekarz powiedział, że jak siedzi i nic się nie dzieje, to znaczy, ze
organizm sobie z tym radzi... ale lekarz, który złamał narzędzie powinien
mnie o tym poinformować...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

dewiacje seksualne- materialy do pracy
dziecko chrapie
wyniki morfologii
ginekolog w Sopocie?Orgametil?
wyniki poszpitalne - czy ktos moze objasnic