zabezpieczanie kanwy przed strzępieniem się

1. Data: 2004-11-17 12:40:36

Temat: zabezpieczanie kanwy przed strzępieniem się
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób zabezpieczacie materiał przed strzępieniem się w trakcie
haftowania?

1. Data: 2004-11-17 12:42:58

Temat: Re: zabezpieczanie kanwy przed strzępieniem się
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja obszywam maszyna - zygzakiem.
Widzialam, ze niektore dziewczyny obklejaja tasma malarska- papierowa.
--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-17 13:36:53

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja obszywam maszyna - zygzakiem.
> Widzialam, ze niektore dziewczyny obklejaja tasma malarska- papierowa.
> --
> Pozdrawiam - Ilona
> Gdynia

Ja obklejam albo taśma malarską albo takiem lepcem papierowym. W jednej z
ksiązek przeczytałam ze potem sie ta częśc kanwy z taśma obcina-ja tak nie
robię,ale chyba trzeba faktycznie.

1. Data: 2004-11-17 21:07:00

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Justyna Pawłowska wrote:
> W jaki sposób zabezpieczacie materiał przed strzępieniem się w trakcie
> haftowania?

Na czas haftowania obkleic dookola tasma malarska, taka szeroka.

Kot dziergacz i katar

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-18 06:04:18

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maluję delikatnie bezbarwnym lakierem do paznokci. Razem z tym piorę, prasuję
i oprawiam.
Pozdr.
Lenka

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-11-18 19:35:22

Od: c...@g...pl (cela_j) szukaj wiadomości tego autora

"Lenka" <m...@i...pl> wrote in message news:<04111807041892@polnews>...
> Maluję delikatnie bezbarwnym lakierem do paznokci. Razem z tym piorę, prasuję

xxx POMOCY!! SZUKAM!!
Czat
Zapraszam do galerii Miry :))
szukam misia z czerwonym sercem (kwadracik z kołderki)
Usztywnianie frywolitek (i innych)