ząbkowanie u dziecka

1. Data: 2005-01-20 06:29:46

Temat: ząbkowanie u dziecka
Od: "Marcin" <spyram@_wytnij_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Naszej dzidzi (wiek: prawie 14 miesięcy ) znowu rosną ząbki. Jak można ulżyc
dziecku w cierpieniu. W dzień jest w miarę, gdy nadejdzie wieczór jest
koszmar, nie da się okąpać, nerwowo śpi, przewraca się z boku na bok, klęka,
siada.
Dajemy jej syropek IBUM, oraz smarujemy dziąsełka żelem CALGEL.
Może jest jakiś inny skuteczniejszy syropek, jak możemy jej jeszcze pomóc?

Marcin, Agnieszka i Klaudusia (22.10.2003

2. Data: 2005-01-20 06:43:20

Temat: Re: ząbkowanie u dziecka
Od: MonikaM <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja smarowałam dziąsła Dentinoxem, a na noc dawałam Viburcol. To czopki - co
prawda homeopatyczne, ale myślę, że warto. Bez recepty, koszt ok. 15 zł.
Działają przeciwbólowo, łagodnie uspokajająco. U nas i u znajomych bobasów
pomagały - może pomogą i Waszej dzidzi?
Pozdrawiam,
Monika.

3. Data: 2005-01-20 14:11:33

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomoże jakiś madry stomatolog który przepisze preparat robiony działający
przeciwbólowo i przeciwzapalnie - no i taki żeby nadawał się dla dziecka

4. Data: 2005-01-20 19:45:51

Od: Tomasz Dajczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MonikaM wrote:
> [...]
> Działają przeciwbólowo, łagodnie uspokajająco. U nas i u znajomych bobasów

Viburcol - wg moich obserwacji działa uspokajająco tylko na rodziców...
Bo ząbkujące dziecko zachowuje się po czopku identycznie jak przed.

--
Tomasz Dajczak

+ Exsurge Domine et iudica causam tuam +

5. Data: 2005-01-21 08:51:57

Od: MonikaM <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Viburcol - wg moich obserwacji działa uspokajająco tylko na rodziców...
> Bo ząbkujące dziecko zachowuje się po czopku identycznie jak przed.

Nie wiem, kogo obserwowałeś, ale znam przynajmniej pięcioro dzieci, które
reagują na Viburcol. Mojemu dziecku bardzo pomogło - wielokrotnie, więc to
nie dzieło przypadku. Znam również takie, które nie reagują. Jak z każdym
lekiem - każdy organizm zareaguje trochę inaczej. A ponieważ lek jest
homeopatyczny i niedrogi więc warto spróbować. Nie ma co zniechęcać rodziców
- niech sami spróbują i zobaczą. Chyba lepiej poszukiwanie leku rozpocząć od
tych najsłabszych niż podać od razu np. Luminal w czopkach (bo znam i takich
rodziców).

6. Data: 2005-01-21 09:18:50

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

X...@1...42.231.152,
MonikaM <n...@h...com>:

> Nie wiem, kogo obserwowałeś, ale znam przynajmniej pięcioro dzieci,
> które reagują na Viburcol.

Byc moze, jak pisal Tomasz (Moniko, identyfikuj cytat) udziela im sie
uspokojenie rodzicow - to dobrze opisane zjawisko.

> wielokrotnie, więc to nie dzieło przypadku. Znam również takie, które
> nie reagują. Jak z każdym lekiem - każdy organizm zareaguje trochę
> inaczej. A ponieważ lek jest homeopatyczny

Tyle ze "lek" homeopatyczny nie jest jak kazdy lek...

> zobaczą. Chyba lepiej poszukiwanie leku rozpocząć od tych
> najsłabszych

:)
W takim razie sa tansze z tej grupy.

--