zabrali mi rente

1. Data: 2001-10-24 18:08:44

Temat: zabrali mi rente
Od: "kosiarski" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem po przeszczepie nerki, rok temu zabrali mi 1 grupę a wczoraj odebrali
całkowicie. Proszę o pomoc !!
Piotrek

2. Data: 2001-10-25 19:29:40

Temat: Re: zabrali mi rente
Od: "Maria Niesiołowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kosiarski" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> jestem po przeszczepie nerki, rok temu zabrali mi 1 grupę a wczoraj
odebrali
> całkowicie. Proszę o pomoc !!
> Piotrek
>
> Z jakim uzasadnieniem, Jeśli lekarze uznali całkowitą regenerację nerki
lub nerek. Nie można Ci niczego podpowiedzieć nie mając danych. M.

3. Data: 2001-10-25 19:59:55

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosiarski napisał(a):

> jestem po przeszczepie nerki, rok temu zabrali mi 1 grupę a wczoraj odebrali
> całkowicie. Proszę o pomoc !!

Hmmmmmmm - albo Sąd Pracy albo niestety musisz się postarać o pracę. Niestety tak to
jest
z rentą z tytułu niezdolnści do pracy - że jak jest okresowa, a się polepszy na tyle
że
lekarz orzecznik z ZUS-u stwierdzi że możesz pracować, zabierają.
W tym momencie albo kierujesz odwołanie do Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych i
udowodniasz,
że nie nastąpiła poprawa stanu zdrowia i nadal nie jesteś w stanie podjąć pracy na
ogólnym rynku pracy - albo musisz poszukać tej pracy.

Nie wiem natomiast jak jest z grupą inwalidzką czy masz ja nadal czy ? :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

Poszukuje: Demczuk, Kulawiec, Szulaczkowski
telefony-ulgi
Likwidacja Kas Chorych
podziekowania...
Alimenty a inwalidztwo