zaburzenia krążenia w układzie nerwowym centralnym...

1. Data: 2008-02-24 08:14:11

Temat: zaburzenia krążenia w układzie nerwowym centralnym...
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zaliczyłem poranne, choć nie bezpośrednio po pobudce, niemal dwugodzinne
zawroty głowy, z rozmytym widzeniem (focus się rozjechał albo zoom?) i
zarzucaniem lekkim przy chodzeniu.
Po panicznej reakcji żony wylądowałem na dyżurze neurologicznym, gdzie
po badaniu polegającym na opukiwaniu kolan i łaskotaniu w stópki (nie
lekceważę i nie kpię, tylko nie chcę był grobowo poważny!) podano mi
kroplówkę z... tu kłopot: Polp.. Polfit? lub podobnie. POL jest pewne,
reszta domyślna. No i mam sobie kupić Ginkofar, 2 x 1 dziennie.
Pointa taka - spokojnie żyć sobie dalej, w razie nawrotów udać się
jednak na badania inne - przepływy, może tomograf... To już brzmi
groźnie. Podobno nic nie muszę zmieniać w trybie życia. 56 lat, wysoki
cholesterol, leczony (trójglicerydy też i też leczone), usiłuję odżywiać
się odpowiednio (bez jaj, bez tłuszczy, dużo warzyw, trochę owoców,
sporo ryb, pieczywo zdrowe itd, klasyka...), tryb życia i pracy wybitnie
siedzący, staram się spacerować, w sezonie - działka... Czy o czymś
jeszcze powinienem pamiętać? Takie wyskoki jak siłownia, orbitrek -
pomagają czy szkodzą, czy nie wiadomo?

Wdzięczny za porady.

JO

2. Data: 2008-02-24 08:55:15

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski"

> [...]
>się odpowiednio (bez jaj, bez tłuszczy, dużo warzyw, trochę owoców, sporo

Jedziesz zgodnie ze starą piramidą żywienia. Starą bo w nowej warzywa
zastąpiono ćwiczeniami.
Przejdź na klasyczną francuską kuchnię.lub jej nowszą odmianę: >
http://montignac.miniportal.pl/
S*

3. Data: 2008-02-24 10:48:31

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> staram się spacerować, w sezonie - działka... Czy o czymś jeszcze
> powinienem pamiętać? Takie wyskoki jak siłownia, orbitrek - pomagają czy

Przeczytaj co mówią na ten temat autorytety, niestety piszą to po angielsku,
w USA:

http://www.acsm.org/AM/Template.cfm?Section=Home_Pag
e&Template=/CM/ContentDisplay.cfm&ContentID=7788

dalsza decyzja zależy już od Ciebie...

Pozdrowienia!
Tadeusz

4. Data: 2008-02-24 11:39:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siedzący, staram się spacerować, w sezonie - działka... Czy o czymś
> jeszcze powinienem pamiętać? Takie wyskoki jak siłownia, orbitrek -

Oczywiście nie zdziw się, że od każdego dostaniesz INNĄ poradę ;)
I oczywiście większość napisze Ci zupełnie co innego, niż ja...

Otóż, potwierdzasz moje własne doświadczenia.
Gdy ja tak się żywiłam jak Ty, to także dorobiłam się m.in. właśnie silnych
zawrotów głowy, trwających nieustannie 4 lata* - unikanie cholesterolu w
diecie nie ma wpływu na obniżenie cholesterolu we krwi. To są MITY.
Cholesterolu nie należy obniżać, ani w diecie, ani lekami we krwi. Jest
organizmowi bardzo potrzebny, a niski cholesterol zawsze pogarsza stan
zdrowia pacjenta.
Jesteś w podobnej sytuacji, jak pacjenci, których opisuje prof.dr hab. med.
Walter Hartenbach w swojej książce: "Mity cholesterolu" - bardzo POLECAM
lekturę, jeśli rzeczywiście zależy Ci na zdrowiu.
http://mity-o-cholesterolu.gu.ma/

Może słyszałeś o aferze nt. tzw. leku obniżającego cholesterol we krwi,
firmy Bayer Lipobay(R) - firma musiała go wycofać, ponieważ spowodował on
kilkadziesiąt zgonów!

Nie ma żadnych dowodów naukowych potwierdzających sensowność obniżania
cholesterolu we krwi, mimo to mity o obniżaniu cholesterolu dalej są
uważane za naukową prawdę i nadal niektórzy lekarze stosują taką szkodliwą
"terapię".

*Zawroty głowy u mnie ustąpiły po półtorarocznym stosowaniu diety
optymalnej (wysokotłuszczowej niskowęglowodanowej) dr. Kwaśniewskiego.
Na tej diecie jestem już dziesiąty rok i zawrotów głowy nie mam.
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=683.0

Krystyna
--
Żądnemu zysku przemysłowi farmaceutycznemu, ktory dysponuje gigantycznymi
środkami finansowymi, udaje się zataić przed opinią publiczną wszelkie

5. Data: 2008-02-24 13:14:49

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Jerzy Korsak pisze:
> [...]
> w USA:
>
> http://www.acsm.org/AM/Template.cfm?Section=Home_Pag
e&Template=/CM/ContentDisplay.cfm&ContentID=7788

Biegać, biegać i jeszcze raz pływać?!

JO

6. Data: 2008-02-24 13:51:19

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> [...]
> cholesterolu we krwi, mimo to mity o obniżaniu cholesterolu dalej są
> uważane za naukową prawdę i nadal niektórzy lekarze stosują taką szkodliwą

Widzisz Krystyno właśnie jest na odwrót -))
Sa na to dowody naukowe, ze za duzy cholesterol we krwi i diecie jest
szkodliwy.
A nie ma żadnych dowodów naukowych, ze to co tutaj wypociłaś jest prawda.
Prawda jest taka, ze należysz do sekty optymalnej, i chcesz następnego
chorego człowieka namówić na zakup żałosnych optymalnych gadżetów.

Cancer
(Znak zodiaku)

7. Data: 2008-02-24 14:12:31

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

e&Template=/CM/ContentDisplay.cfm&ContentID=7788

> Biegać, biegać i jeszcze raz pływać?!
>
> JO

Wystarczy orbitrek z funkcją HRC (Heart Rate Control) !
Szczególnie w zimie...

Tadeusz

8. Data: 2008-02-24 15:25:35

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> [...]
> optymalnej (wysokotłuszczowej niskowęglowodanowej) dr. Kwaśniewskiego.
> Na tej diecie jestem już dziesiąty rok i zawrotów głowy nie mam.

Dzięki za wskazówki. Tylko... Ja się przyjrzałem diecie Kwaśniewskiego
kilka lat temu, zrobiłem rozeznanie i wyszło mi, że niektórym to służy,
i chwała Bogu!, generalnie jednak medycyna to potępia. Jakoś nie
starczyło mi odwagi iść przeciwko ogólnym tryndom... Może to co się
dzieje jest karą za tchórzostwo, ale już chyba się nie przestawię na
wysokotłuszczową.
Starozakonny ja.
Ale dziękuję!
Miłego!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Spiramycyna - hamuje syntezę białek?
bol .... ale czego ?cos z szyja - prosze o pomoc
bol serca
Czy to możliwe?
Przewlekłe zapalenie zatok - pomocy!