zabuzenia trawienia-wyproznianie

1. Data: 2004-04-13 13:29:39

Temat: zabuzenia trawienia-wyproznianie
Od: pawel C <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja zona ma taki problem :
od kilku lat męczy się czasami z powodu niewypróżniania się ( nie chodzi
o mocz).Jak jest gdzies poza domem to nie moze zrobic swojej potrzeby
jakb y cos ją blokowalo nawet na 3-4 dni. Brzuch jej rośnie i boli ,ale
nie może..
Nawet jak jesteśmy w domu to ma wstzymania na 1-2 dni.
Proszę o pomoc bo nie wiemy co jest,ostatecznie pojdzie do lekarza.
moze jakies napary tabletki czy co??

acha jeszcze jedno
czesto oddaje mocz 0 co jakies 20-30 min -ale tylko troche .To jest
bardzo irytujące i denerwujące

2. Data: 2004-04-13 13:49:06

Temat: Re: zabuzenia trawienia-wyproznianie
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel C" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze jakies napary tabletki czy co??
>
> acha jeszcze jedno
> czesto oddaje mocz 0 co jakies 20-30 min -ale tylko troche .To jest

po pierwsze trzeba zadbać o odpowiednią diete , bogatą w
błonnik-pełnoziarniste pieczywo, suszone i surowe owoce , soki warzywne,
otręby pszenne, można pomagać sobie od czasu do czasu (jak trwa to nieco
dłużej ) dostępnymi środkami rozluźniającymi np. Normalac , herbatki ziołowe
, coś na wzdęcia :)
po drugie jeśli chodzi o te przerwy na wyjazdach poza dom to wydaje mi się
że tu wchodzi w gre czynnik psychiczny , jakiś stres (ja mam tak samo),
mozna sobie pomóc jakimiś lekkimi środkami uspokajającymi i rozkurczowymi ,
no i przede wszystkim poćwiczyć troche brzuszek żeby poprawić perystaltyke
jelit i nie "dołować "się :))

pozdr Magda

3. Data: 2004-04-13 13:56:16

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> , no i przede wszystkim poćwiczyć troche brzuszek żeby poprawić
> perystaltyke jelit i nie "dołować "się :))

oczywiście mozecie przejść się do gastrologa , to da coś na jelitaka, ale
wystarczy jak zacznie się odpowiednio odżywiać i troche ruchu sobie
zafunduje , duzo płynów i zaparcia ustąpią :)

pozdr Magda

4. Data: 2004-04-13 20:53:35

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszytskim odpowiednia dieta i ruchu, ale to tym pisza moi
poprzednicy:)
Ja mialam to samo, w domku cieszylam sie jak kupka wyszla raz na dwa dni, z
wielkim trudem. Jak przebywlalam poza domem to czasem 4 dni przerwy.
Mi pomogla odpowiednia dieta i cwiczyc, cwiczyc!!(tak naprawde dieta to
zaden trud, nalezy tylko trzymac sie pewnych zasad). Postanowilam pic
conajmniej pol duzego kefirka na dzien, co przynioslo mi szybkie efekty.
Proponuje rowniez Trilac (okolo 16 zl) to tabletki ktore bierze sie przez
okolo miesiac 3 razy na dzien, zawieraja bakterie bytujace w jelitach i tez
odpowiedzialne za prawidlowy przebieg trawienia. Pamietam ze kiedys pilam
przez okolo 3 tygodnie codziennie na czczo actimele, tez pomagalo.
Natomiast mojej mamie pomogly soki z marchwi + jablko+ burak (1 szklanka na
dzien), robione w sokowirowce. Moja mamka na emeryturze, wiec moze pozwolic
sobie na zabawe, aczkolwiek zdaje sobie sprawe ze malo kto ma czas na zabawe
z marchewkami.
Mama natomiast zaobserwowala najlepsze wyniki, czasem sie jej zdarza
wyprozniac 3 razy na dzien.
Hm.. moja siostra pije ciagle jakies herbatki, ziola od ktorych sie juz
uzalenila, bo bez tego wywolac kupki juz nie zdola.
Jesli chodzi o mocz to nie bardzo sie znam. Wiem tylko ze czeste oddawanie
moczu nastepuje przy ciazy, zapaleniu pecherza, przeziebieniu.

5. Data: 2004-04-14 10:06:01

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze jakies napary tabletki czy co??
>
> acha jeszcze jedno
> czesto oddaje mocz 0 co jakies 20-30 min -ale tylko troche .To jest
powiedz żonie żeby kupiła sobie w aptece herbatkę "Figura1" i codziennie po
płudniu wypiła i powinno być dobrze

6. Data: 2004-04-14 10:57:45

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> powiedz żonie żeby kupiła sobie w aptece herbatkę "Figura1" i codziennie
po
> płudniu wypiła i powinno być dobrze

Nie rób tego. Od takiej herbatki można się uzależnić i potem bez herbatki
ani rusz.
Pozdrówka - Agnieszka

7. Data: 2004-04-14 11:20:39

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> po
> >
> Nie rób tego. Od takiej herbatki można się uzależnić i potem bez herbatki
> ani rusz.
> Pozdrówka - Agnieszka

potwierdzam , nie ma nic gorszego niż herbatki tego typu , a i rezultaty
picia sa dość bolesne :(

pozdr Magda

8. Data: 2004-04-15 16:59:42

Od: "kira" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rób tego. Od takiej herbatki można się uzależnić i potem bez herbatki
> ani rusz.
> Pozdrówka - Agnieszka

Racja! ale od tej herbatki szybko sie odzwyczailam jak pewnej nocy spalam na
klopie, (bo nie oplacalo sie wracac kilkanascie razy do poscielki)

Negatywny wynik badania EEG
Bardzo suchy nos - dobry laryngolog ? - pomocy
skierowanie!!!
Czy wizyta u seksuologa wymaga skierowania od lekarza?
SEROXAT - jaka jest cena tego leku?