zakalec

1. Data: 2000-09-12 18:54:21

Temat: zakalec
Od: "Irek S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z pieczeniem ciast.
Ciagle wychodzi mi zakalec.
Scisle trzymam sie przepisu, ilosci skladnikow, czasu i temperatury
pieczenia.
Dodam jeszcze , ze skladniki przygotowuje dzien wczesniej, aby mialy
jednakowa temperature.
O co tu chodzi.
Prosze o rady.

1. Data: 2000-09-12 19:07:52

Temat: Re: zakalec
Od: "Elwood" <r...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Scisle trzymam sie przepisu, ilosci skladnikow, czasu i temperatury
> pieczenia.
Nigdy tego nie rób, zawsze na oko i wyrobisz sobie wyczucie, a z wyjmowaniem
produktów nie przesadzaj...wyjmij je z lodówki 20 min przed pieczeniem i
będzie ok.

Elwood
ICQ# 60393191
Member of SETI@HOME Project | http://www.setiathome.pl

---=== Our Knowledge is Our Power ===---

1. Data: 2000-09-12 19:18:56

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek S." <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> pieczenia.
> Dodam jeszcze , ze skladniki przygotowuje dzien wczesniej, aby mialy

Może ty korzystasz z przepisu na zakalec a nie na ciasto- powiedz jak robisz
i jakie ciasto- to się zobaczy gdzie tkwi błąd.

Jola

1. Data: 2000-09-12 19:46:39

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Tue, 12 Sep 2000 20:54:21 +0200 autorstwa Irek S.
(s...@p...onet.pl):
[...]

Jakbys byl kobieta, to bym Ci sie natychmiast oswiadczyl... uwielbiam
zakalce! :)

A moze skorzystales z podanego na newsach tydzien temu przepisu na
zakalec? On ma 100% skutecznosc ;)

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-12 19:54:44

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

moze masz problem z piecem?

Iza

1. Data: 2000-09-13 09:43:55

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbys byl kobieta, to bym Ci sie natychmiast oswiadczyl... uwielbiam
> zakalce! :)

Ja tez , ja tez! Zreszta, zrobilismy tu kiedys aniete, i okazalo sie, ze
wcale spora grupka osob lubi zakalce....

Anna

1. Data: 2000-09-13 11:50:00

Od: "Irek S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elwood napisał(a) w wiadomości: <8pluud$uc7$1@opat.biskupin.wroc.pl>...
> [...]
wyjmowaniem
>produktów nie przesadzaj...wyjmij je z lodówki 20 min przed pieczeniem i

Moze masz racje, faktycznie troche przesadzam.
moze dlatego sie nie udaje.

1. Data: 2000-09-13 12:40:10

Od: Theli <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek S." napisał(a):

> [...]
> pieczenia.
> Dodam jeszcze , ze skladniki przygotowuje dzien wczesniej, aby mialy

Moze co chwile niecierpliwie zagladasz do piekarnika, czy ciasto aby
rosnie? Zostaw je w spokoju az sie nie zacznie rumienic (patrzac przez
szybke) i dopiero wtedy ewentualnie zagladaj uchylac drzwiczki.

Pozdrawiam
theli

1. Data: 2000-09-13 12:43:15

Od: Theli <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-09-13 12:44:55

Od: Theli <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek S." napisał(a):

> [...]

rosnie? Zostaw je w spokoju az sie nie zacznie rumienic (patrzac przez
szybke) i dopiero wtedy ewentualnie zagladaj uchylac drzwiczki.

Orzeszki ziemne
Re: Jaki to smak?
SterCentury i Nachos
wino z ryżu