zakarzenie - pomocy

1. Data: 2001-07-18 12:12:25

Temat: zakarzenie - pomocy
Od: Pawel Pocwiardowski <k...@i...dtu.dk> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow
Moja zone prawdopodobnie ukasil jakis owad. Na poczatku miala czerwona plame na nodze
o srednicy 20
cm, poszlismy na pogotowie. Dostala zastrzyk na alergie i lekarz powiedzial ze jak po
jednym dniu
nie ustapi to pojsc do lekarza. Po jednym dniu cala pokryla sie czerwonymi plamkami.
Poszlismy do
lekarza powiedzial ze to zakarzenie, przepisal penicyline. Bierze juz ja drugi dzien
i nie ma
poprawy. Lekarz powiedzial ze ma przyjsc za tydzien, jak nie ustapi. Czy mamy czekac
tydzien? I
druga sprawa. Zona narzeka ze strasznie ja to wszystko swedzi, czy ktos zna sposob na
nieswedzenie.
Te kropki sa na calym ciele, takze chyba zadne masci nie wchodza w gre. Co robic,
pomozcie?

serdecznie pozdrawiam

Pawel

2. Data: 2001-07-18 13:47:33

Temat: Re: zakarzenie - pomocy
Od: Pawel Pocwiardowski <k...@i...dtu.dk> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znalazlem jeszcze cos takiego:
Swędzące czerwone lub różowe grudki albo plamki, często
białawe w części centralnej, które mogą się pojawić
każdym miejscu na ciele.
- przyczyna - pokrzywka uczuleniowa (reakcja
organizmu
na wniknięcie uczulającego alergenu, np. pokarmu,
leku,
jadu owada czy insekta, słońca lub odmrożenia) -
zapamiętaj, że stres nasila objawy pokrzywki !
- co robić ? - zażywaj wapno (rozpuszczalne) - jeśli
objawy nie ustępują, a zwłaszcza, gdy towarzyszą im
zawroty głowy i trudności w oddychaniu zgłoś się
niezwłocznie do lekarza.
pozdrawiam

Pawel Pocwiardowski
e-mail: k...@i...dtu.dk

3. Data: 2001-07-19 07:31:54

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Pocwiardowski wrote:

> [...]
po jednym dniu
> nie ustapi to pojsc do lekarza. Po jednym dniu cala pokryla sie czerwonymi
Ja po pogryzieniou przez jakies owady dostałam pokrzywki. Ale to była
reakcja uczuleniowa i byłam leczona lekami antyhistaminoweymi, wapnem i
mascia sterydową. Swędziało koszmarniscie.
Katarzyna

4. Data: 2001-07-19 17:37:40

Od: Jaroslaw Furmanski <J...@F...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Pocwiardowski wrote:

> [...]
nodze o srednicy 20
> /.../ Po jednym dniu cala pokryla sie czerwonymi plamkami.

Sadzac z opisu, moze to byc rakcja spwodowana nadwrazliwoscia na
wydzieline jakiegos owada. Biorac pod uwage, ze objawy sa nasilone i nie
ustepuja - nie ma na co czekac, tylko zwrocic sie o rade do lekarza
dermatologa. Pamietaj, ze do dermatologa nie potrzeba zadnego
skierowania.

pozdrawiam
Jarek
--
http://www.zdrowie.med.pl
http://www.mwd.pl

5. Data: 2001-07-23 12:28:08

Od: Pawel Pocwiardowski <k...@i...dtu.dk> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim

pozdrawiam

Pawel Pocwiardowski
e-mail: k...@i...dtu.dk

puchne...
Soczewki kontaktowe i blue blokery [długie]
jaskra - co to za diabel?
operacja krótkowzroczność
place rezydentow