zakaz uzywania drutu kolczastego ?

11. Data: 2002-05-27 07:14:55

Temat: Re: zakaz uzywania drutu kolczastego ?
Od: "Andish" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> w pierwszym etapie zrobie zwykla siatke
> a gdy nie bedzie stanowil przeszkody
> to doloze ten drut na przedluzce

lepiej zrob "siatke po amerykansku" - czyli 2m wysokosci, z czego ostatnie
20 cm wystaje ponad slupki i nie jest napiete. Slupki od strony wewnetrznej
ogrodzenia. Takie ogrodzenie znacznie trudniej przejsc.
Andrzej

12. Data: 2002-05-27 10:24:57

Od: "Stanislaw Midera" <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile dobrze pamietam, to drut kolczasty
moze sie znajdowac nad ogrodzeniem, ale
powyzej 180cm(?) (oczywiscie mierzac od poziomu
gruntu).

Pozdrawiam,
Stanley.

13. Data: 2002-05-29 20:13:26

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andish" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wewnetrznej
> ogrodzenia. Takie ogrodzenie znacznie trudniej przejsc.

No nie wiem - założymy się ?
Na górę i przewrotka ;-))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

14. Data: 2002-05-29 20:17:17

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> w pierwszym etapie zrobie zwykla siatke
> a gdy nie bedzie stanowil przeszkody
> to doloze ten drut na przedluzce

Ja bym (gdybym musiał) zrobił inaczej - normalna siatka ,jak zwykle ,a od
środka posesji przy samej siatce albo lekko odsunięty drut kolczasty -
powiedzmy na dwu
wysokościach . Jak się nie boją i wejdą to ich sprawa ,a co jest na moim
terenie to moje i basta.

15. Data: 2002-05-29 21:47:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzmy na dwu
> wysokościach . Jak się nie boją i wejdą to ich sprawa ,a co jest na moim

Jak zechcą to i tak wejdą, teraz nawet w scyzorykach są takie co ...
Takie "osłony" chronią od "szczawiu" ale jak to wygląda. Samemu skazać się
za życia na siedzenie za drutami kolczastymi? Brrrr... Nigdy. Wolę dobry
alarm z czujnikami i strzelbę, niekoniecznie muszę kogoś ustrzelić,
chociaż gdybym wiedział któż to włazi to czemu nie?
:-0
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

16. Data: 2002-05-30 21:29:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> alarm z czujnikami i strzelbę, niekoniecznie muszę kogoś ustrzelić,
> chociaż gdybym wiedział któż to włazi to czemu nie?
:)
ja wiem kto mi sklusowal te rybki
synowie po sasiedzku mieszkajacego gospodarza
od ktorego kupilem to pole
spotykani nad stawem twierdzili
ze oni sie tylko przygladaja rybom
:)
gdy kiedys tam zamieszkam
bedzie alarm
beda czujniki
bedzie pies
i moze do tego czasu bedzie mozna uzyc dwururki w obronie swego
na swoim
gdy ktos wlezie nie po swoje
:)
teraz moze byc tylko plot z drutem kolczastym
oddzielajacy moje od ichniejszego
:(((((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

17. Data: 2002-05-31 09:31:42

Od: "Jacek Haraburda" <h...@p...onet.fm> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Midera wrote in message <3cf23a67$1_3@news.vogel.pl>...
>O ile dobrze pamietam, to drut kolczasty
>moze sie znajdowac nad ogrodzeniem, ale
>powyzej 180cm(?) (oczywiscie mierzac od poziomu
> [...]

Nie wydaje mi się, aby drut kolczasty uniemożliwił przejście przez
ogrodzenie...
Jeśli ktoś zechce to z drutem czy bez - da sobie radę. Może ucieczka zajmie
mu trochę więcej czasu
tak, że zdążysz potraktować delikwenta solą z dubeltówki ;-)
Lepiej kupić dużego psa.

Pozdrawiam
Jacek

18. Data: 2002-05-31 09:42:32

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mu trochę więcej czasu
> tak, że zdążysz potraktować delikwenta solą z dubeltówki ;-)

Lepiej kupic duzego kota. Kot moze scigac zlodzieja nawet za ogrodzeniem.

Pozdr.

D.P.

19. Data: 2002-05-31 16:35:46

Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

> Lepiej kupic duzego kota. Kot moze scigac zlodzieja nawet za ogrodzeniem.
> D.P.

A jak wyszkolic kota na obronnego?
DanaB
wlascicielka wlosci i posiadlosci

20. Data: 2002-05-31 20:06:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zajmie
> mu trochę więcej czasu
> tak, że zdążysz potraktować delikwenta solą z dubeltówki ;-)

pies kiedys bedzie (jak sie wybuduje)
ale poki sam mialby tam byc to szkoda zwierzaka
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Poszukuje plytek chodnikowych na sciezke do ogrodu
dzisiaj
Pooglądajmy
oczyszczenie wody w oczku i kaskadzie
MOże OT - Covarum plustre L