zalamalam sie

21. Data: 2004-04-22 07:59:39

Temat: Re: zalamalam sie
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c67s3j$2h3$1@inews.gazeta.pl...

> a moze "stali" i opty uczestnicy tej grupy nie maja ochoty na "dyskusje" z
> pewnymi osobami?

Z tymi co potrzebują pomocy, bo mają problemy o których mówią, a nie się
tajniaczą?
Bardzo ciekawe podejście.

Sowa

22. Data: 2004-04-22 08:22:51

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> piszesz za wszystkich??? cóż za jednomyślność .czy swoja wypowiedz
> konsultowałeś na priv z innymi optymalnymi??
> a może metodą wytnij/wklej podąć ci jakie rady dają doradcy optymalni
osobom
> u których pojawiają się problemy na DO,jakimi inwektywami obrzucani są
> ludzie u których występują problemy

:))))))))))))))) Jasiu nie denerwuj sie , bo "klamek" nie dadza

Jurek

23. Data: 2004-04-22 08:26:25

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O qrde, to ja jestem ta pewna osoba?

to Ty juz najlepiej wiesz

> Przedtem Marcin byl na liscie "niewygodnych" dla optymalnych osob. I
> prsze, zgodnie z zyczeniem nie pisuje na grupe optymalna i co sie okazuje?
> Ze nie ma o czym dyskutowac. I jest wielka tesknota-Marcinku wroc! Nie do
> wiary.

czyzby na wege-DO skonczyl sie zapas poczucia humoru. Ale pod-watek o
Coolerze nabral "objetosci dzieki tobie :)

> Nie potrzebuje zadnego doradcy zywnieniowego optymalnego.Jest mi to
> generalnie obojetne na jakiej jestem czy bede diecie-byle mnie nie bolal
> brzuch.

to o co chodzi?

>Niestety nie jestem podatna na zaklecia typu- na DO najszybciej
> ustepuja dolegliwosci przewodu pokarmowego i nie wracaja juz.

czy nie informowalas grupy o przejsciu na wege-DO?

Jurek

24. Data: 2004-04-22 08:29:48

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tymi co potrzebują pomocy, bo mają problemy o których mówią, a nie się
> tajniaczą?
> Bardzo ciekawe podejście.
>
> Sowa

nie mowimy "o kims", mowimy o Hafsie, nie wiem czy pamietasz, ale Hafsa nie
zostawila na mnie i kilku innych opty "suchej nitki", w tych atakach nie
byla gorsza od wielu "zawodowych" anty-DO, wiec o co chodzi? Skad mam
wiedziec jak ona zareaguje na jakikolwiek moj post? Zreszta to co napisala w
poscie ponizej (OE) juz o czyms swiadczy.

Jurek

25. Data: 2004-04-22 08:57:55

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedziec jak ona zareaguje na jakikolwiek moj post? Zreszta to co napisala
> poscie ponizej (OE) juz o czyms swiadczy.

No proszę, jacy wrażliwi, zaraz mnie żałość nad niewiniątkami osłabi. :>

I co z tego, że się pokłóciliście?
Mnie tez się zdarzało z Hafsą kłócić i co z tego?
Z Tobą tez się ciągle kłócę i co z tego?
Naprawdę liczy się tylko nieujawnianie złego samopoczucia na DO i pienie
hymnów pochwalnych?
Pięknie, nie ma co. Normalnie wymarzone grono znajomych. Chyba pojadę do
jakiejś Arkadi, żeby się podławić w takiej przyjemniej atmosferze
towarzyskiej. :>

Stuknij się w głowę Jurek - ważny jest człowiek, a nie wydumana idea i
robienie Reytana w jej obronie.
Dorośli ludzie a tacy mściwi, poobrażali się jak banda przedszkolaków.

Jest takie przysłowie: "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie",
pomyśl sobie, jak to świadczy o waszej święcie urażonej gromadce.
Normalnie żenada.

Sowa

Swoją drogą, jakbym zaczęła nie rozmawiać ze wszystkimi wegusami z jakimi
zdarzyło mi się poobrzucać błotem w usenecie, to bym nie miała do kogo gęby
otworzyć.

26. Data: 2004-04-22 09:19:52

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> bo ..........pojade.

_I _TO_ byłoby najlepsze w jej wypadku, ma naprawdę poważnie chore jelita,
więc samodzielne eksperymentowanie z różnymi produktami spożywczymi nie jest
najlepszą formą leczenia.
W dodatku radziłabym najbardziej doświadczoną arkadię, czyli w Jastrzębiej
Górze (doktorzy - P.Pala, M.Głowacki i M.Garbień) i najlepiej DWA tygodnie
kuracji. Radziłabym zadecydowć się jak najszybciej, bo zbliża się sezon
urlopowy i mogą być problemy z rezerwacją w okresie letnim.

> zastanawiające jest milczenie doradców optymalnych którzy nabierają wody w
> usta przy wystąpieniu problemów na DO

1. Doradcy żywieniowi nie są od udzielania porad LEKARSKICH. W przypadku
poważnych chorób (zespół jelita nadwrażliwego - to poważne schorzenie) mogę
tylko poradzić kurację w arkadii, najlepiej w pełnym dwutygodniowym wymiarze
pod opieką dobrych, optymalnych lekarzy. Tam by się wszystkiego kompleksowo
nauczyła i dowiedziała.

2. Ja już kiedyś Hafsie co mogłam, jako NIElekarz, to poradziłam:
a) dokładnie zdiagnozować, czy nie ma pasożytów, a najlepiej przeleczyć się
Metronidazolem i Tinidazolem (mimo negatywnego wyniku na obecność pasożytów,
ponieważ badania są niemiarodajne - XXI wiek, a wielka medycyna nie potrafi
na 100% wykluczyć obecność groźnych pasożytów, niestety...)
b) okresowo stosować prądy selektywne na jelita, jeśli lekarz uzna, że są
potrzebne. Tak czy inaczej - bardzo potrzebna jest opieka lekarska, zamiast
szukania tylko słownej pomocy na grupie dyskusyjnej, w dodatku u osób, które
tego schorzenia nie doświadczają.

> czyli jednak głodówka.polecam

Głodówka - to jedynie chwilowe wytchnienie dla znerwicowanych jelit,
ale co potem? Otóż potem reakcja na ponowną treść pokarmową może być
jeszcze gorsza, niż przed głodówką. Ja głodówki nie radzę.

Krystyna

27. Data: 2004-04-22 09:30:14

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> to Ty juz najlepiej wiesz

O zaleganie afektu kolega Jurek ma. A nie powinien, nie powinien....

> czyzby na wege-DO skonczyl sie zapas poczucia humoru.

Komu? Mi? a co dyskryminujesz mnie, bo miesa jesc nie moge? bo mnie
obrzydzenie bierze na widok, zapach i smak?
Wyluzuj troche.

Ale pod-watek o
> Coolerze nabral "objetosci dzieki tobie :)

Cos takiego i powiedz mi,ze to ja jestem glowna dyskutantka.Powiedz mi
wprost-spadaj z grupy optymalnej, bo nie miescisz sie w naszych standardach
i poziomie dyskusji.

> to o co chodzi?

O to, czego ty-najac klapki na oczy-nigdy nie zobaczysz, ani nie zrozumiesz.

> czy nie informowalas grupy o przejsciu na wege-DO?

Zapomniales wspomniec o elementach MM.
Jak wiesz, nie ejstes dla mnie zadanym partnerem do dyskusji, wiec EOT.
Hafsa-nie pozdrawiajac tym razem

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

28. Data: 2004-04-22 09:31:11

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c682pc$n3t$1@news.onet.pl...

noo, jednak Krysia nie zawiodła i udzieliła w odróżnieniu do jednego
zapienionego złośliwca kilku rad:)

mimo wszystko brawo Krysia, tym razem bez złośliwości!

Pozdrawiam,
Adam

29. Data: 2004-04-22 09:37:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał
> w wiadomości news:c682pc$n3t$1@news.onet.pl...

wody w usta przy wystąpieniu problemów na DO

> noo, jednak Krysia nie zawiodła i udzieliła w odróżnieniu do jednego
> zapienionego złośliwca kilku rad:)
>
> mimo wszystko brawo Krysia, tym razem bez złośliwości!

:) Dzięki!
Ale mi się miło zrobiło na duszy... :)

Też pozdrawiam
Krystyna

30. Data: 2004-04-22 09:41:16

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:
> [...]
> najlepiej DWA tygodnie kuracji. Radziłabym zadecydowć się jak
> najszybciej, bo zbliża się sezon urlopowy i mogą być problemy z

Widzisz Krysiu, problem polega na tym,ze jestem osoba pracuajca zawodowo i
to dosc intensywnie. Mam tez dziecko, ktoremu z reguly poswiecam
urlop-wyjezdzamy razem. Teraz zaden wyjazd nie wchodzi w rachube, chyba ze
porzuce dom...ale kto mnie przygarnie po powrocie?

> [...]
> na obecność pasożytów, ponieważ badania są niemiarodajne - XXI wiek,
> a wielka medycyna nie potrafi na 100% wykluczyć obecność groźnych

Alez ja to zrobilam, przediagnozowalam sie bardzo dokladnie i przeleczylam
sie tez. Naprawde nie mam pasozytow-zadnych.

> b) okresowo stosować prądy selektywne na jelita, jeśli lekarz uzna,
> że są potrzebne.

Juz kiedys pisalam ze do Arkadii na miejscu nie pojde.Do innych mam za
daleko, a sama troche sie boje aplikowac sobie prady w domu.

Tak czy inaczej - bardzo potrzebna jest opieka
> lekarska, zamiast szukania tylko słownej pomocy na grupie
> dyskusyjnej, w dodatku u osób, które tego schorzenia nie doświadczają.

Wiesz, a mnie slowne wsparcie tez pomaga...

> Głodówka - to jedynie chwilowe wytchnienie dla znerwicowanych jelit,
> ale co potem? Otóż potem reakcja na ponowną treść pokarmową może być
> jeszcze gorsza, niż przed głodówką. Ja głodówki nie radzę.

Wiec pozostane do konca swych dni na wodzie i sokach.Trudno. Co moge
poradzic na to,ze na jedzenie, ktore mi do tej pory smakowalo i chetnei
jadlam, nie moge patrzec?
Pozdrawiam i dziekuje-Hafsa( niemniej rozwaze jeszcze raz wszystko, co
napisalas)

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl