zalazek mojej stronki

1. Data: 2002-02-06 11:25:56

Temat: zalazek mojej stronki
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To naprawde moje najpierwsze podejscie, wypociny pierwszego dnia pracy, wiec
jeszcze malo i zgrzebnie :-((
Ale zobaczcie
www.okg.gdynia.pl/~ewcia/

No i jezcze jedno - poszukuje pomyslu na nazwe stronki, ktora by oddawala
jej zawartosc: wszystkiego po trochu, z roznych dziedzin, takie troszke
mydlo i powidlo. Hipermarket odpada :-)))
Grazyna

1. Data: 2002-02-06 11:56:00

Temat: Re: zalazek mojej stronki
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej zawartosc: wszystkiego po trochu, z roznych dziedzin, takie troszke
> mydlo i powidlo. Hipermarket odpada :-)))

Mnie się podoba. :-)
Prace hafciarskie świetne.:-)
Kompozycja strony przyjazna dla oka. :-)

W nazwie stronki nie pomogę. Sama mam wielkie kłopoty z tytułem.
Pozdrawiam i życzę miłej pracy Krycha.

1. Data: 2002-02-06 12:16:52

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To naprawde moje najpierwsze podejscie, wypociny pierwszego dnia pracy, wiec
> jeszcze malo i zgrzebnie :-((
> Ale zobaczcie
> www.okg.gdynia.pl/~ewcia/

Jestem pelna podziwu dla obrazu Moneta i tego drugiego pejzazu :-) NMnie
nigdy jeszcze nie udalo sie stworzyc "dziela" haftowanego lacznie z
tlem, ale mam juz ladny wzor laki, ktory zajal miejsce w kolejce i na
pewno kiedys ujrzy swiatlo dzienne :-)

Czy mozna dostac wzor bukietu tulipanow? Arleta

1. Data: 2002-02-06 12:25:48

Temat: Odp: zalazek mojej stronki
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <A...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C611EB4.1C4B64B@firma.interia.pl...

> Jestem pelna podziwu dla obrazu Moneta i tego drugiego pejzazu :-)

Ja też, choć najbardziej podobają mi się koty:)
Czym był ten Monet haftowany, bo wzór mam?

Basia.

1. Data: 2002-02-06 12:41:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Rzono! Swietnie zaczelas!! Tak trzymac!! i powodzenia na wystawie
oczywiscie. jestes bardzo zdolna rzono

Tfa rzona spod baobaba (Krysia)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-06 14:53:41

Od: "Beata" <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3r3k7$nbg$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jej zawartosc: wszystkiego po trochu, z roznych dziedzin, takie troszke
> mydlo i powidlo. Hipermarket odpada :-)))

Dla mnie mieć swoją stronę to jeszcze abstrakcja!
Rude koty powalają!
A jak można zbierać tyle odcieni zieleni ...???
Będę odwiedzać Towją stronę!
Beata

1. Data: 2002-02-06 15:00:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Dla mnie mieć swoją stronę to jeszcze abstrakcja!
>Rude koty powalają!
>A jak można zbierać tyle odcieni zieleni ...???

zbieranie zieleni to nie az taka TRUDNA rzecz, tyle ze
ZMUDNA...prosi sie o kawalki, kupuje sie kawalki, kradnie sie
kawalki, etc etc, tylko trzeba bardzo porzadnie weszyc, a Grazyna
tez i w zlych czasach kolekcjonowala te zielen, kiedy niczego
nigdzie nie bylo...to jest dopiero osiagniecie!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-06 15:46:08

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To naprawde moje najpierwsze podejscie, wypociny pierwszego dnia pracy,
wiec
> jeszcze malo i zgrzebnie :-((
> Ale zobaczcie
> www.okg.gdynia.pl/~ewcia/

No piekne!!! Hafty cudowne !!!!
Haftujesz wloczka, ale przeciez "swetrowa" ma rozna grubosc, czy nie widac
tego na obrazkach, bo mimo wielu lat zbierania chyba nie masz jednego
gatunku - niemozliwe !!!
Elzbieta

1. Data: 2002-02-07 08:54:02

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:a3r3k7$nbg$...@n...tpi.pl...
> To naprawde moje najpierwsze podejscie, wypociny pierwszego dnia pracy,

Noooo pieknościowe tam masz wzorki i tapeta
na stronce też bardzo ładna, dobrze się komponuje,
podziwiam cierpliwość w zbieraniu włóczki,
ja jak nie mam od razu wszystkiego i nie mogę zacząć
dostaję amoku, ale to typowe raczej dla takich maniaków jak ja, tym mocniej
Cię podziwiam,
trzymam kciuki za wysłane na wystawę wzory, na pewno wybiorę się tam je
obejrzeć.
ula.

1. Data: 2002-02-08 12:39:19

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:3C611EB4.1C4B64B@firma.interia.pl...

> Ja też, choć najbardziej podobają mi się koty:)
> Czym był ten Monet haftowany, bo wzór mam?

Jak wszystko co mam Monet tez byl haftowany zwykla wloczka do robienia
swetrow
Grazyna

Fajne zdjęcia...
Potrzebuję porady