zamek w drzwiach sie nie zamyka

1. Data: 2017-06-10 05:00:48

Temat: zamek w drzwiach sie nie zamyka
Od: Aniuska <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
da sie cos z tym zrobic?

2. Data: 2017-06-10 08:20:17

Temat: Re: zamek w drzwiach sie nie zamyka
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
> witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
> pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
> da sie cos z tym zrobic?

A do czego służy casto w tych drzwiach?

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

3. Data: 2017-06-10 09:03:23

Od: gosx <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pewnie chodziło ze z castoramy

4. Data: 2017-06-10 11:01:27

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
> witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
> pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
> da sie cos z tym zrobic?

wymienić zamek, wymienić drzwi, podgrzać drzwi, podgrzać zamek etc

5. Data: 2017-06-10 11:20:13

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
> witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
> pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
> da sie cos z tym zrobic?

Pewnie trzaskałaś drzwiami.
Zobacz, czy w futrynie blaszany kątownik z otworem na zatrzask nie jest
przygięty.

6. Data: 2017-06-10 11:41:22

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 05:00, Aniuska pisze:

> witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w pomieszczeniu
> gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
> da sie cos z tym zrobic?

Założyć klimatyzację w pomieszczeniu.

--
collie

7. Data: 2017-06-10 15:58:11

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 11:41, collie pisze:

> Założyć klimatyzację w pomieszczeniu.

Ponieważ są to drzwi zewnętrzne także klimatyzacje w ogrodzie.

8. Data: 2017-06-10 21:08:48

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 05:00, Aniuska pisze:
> witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
> pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
> da sie cos z tym zrobic?
przymknac drzwi na zamkietym zamku, zobaczyc w ktorym miejscu bolec
zamka mija sie z otworem w futrynie, wziasc pilnik do metalu,
rozszlifowac w podejrzanym miejscu otwor w futrynie, czynnosc powtarzac
az zamek bedzie dzialal prawidlowo

9. Data: 2017-06-10 22:34:53

Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 21:08, tomek pisze:

> wziasc pilnik

Wziąć. :]

Grzegorz Tomczyk

10. Data: 2017-06-11 10:11:25

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 22:34, Grzegorz Tomczyk pisze:

> Wziąć. :]

Mozna i tak zrobic

ile piachu wejdzie do piaskownicy...
po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
ile kleju pod plyte gresowa
Czy to jest dotarty tynk ?
Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu