zamianazon.wp.pl

1. Data: 2007-06-26 16:54:54

Temat: zamianazon.wp.pl
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ wstępnie zakwalifikowaliśmy się z moją połowicą do tytułowego
programu
i poinformowano nas że można składać też własne propozycje partnerów do
zamiany
zapytuję która-który z was podjąłby niniejsze wyzwanie? ;)
Śmiało smiało -żony nikomu nie zjem
a i moja ponoć nie taka straszna... ;P
No...
która mnie chce poznać "osobiście"?
poza jedną zdeklarowaną już na tak
[choć czy aż na tyle-się okaże ;)]
i jedną taką co się ciut nacięła
więc będzie stronić jak diabeł
od święconej wody... ;)))

2. Data: 2007-06-26 18:03:22

Temat: Re: zamianazon.wp.pl
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 18:54, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Ponieważ wstępnie zakwalifikowaliśmy się z moją połowicą do tytułowego
> programu

Gratulacje :-)

> [...]
> zamiany
> zapytuję która-który z was podjąłby niniejsze wyzwanie? ;)

Jedna???
Tylko????????????
Bylam pewna, ze sa ich tlumy!
No tak, juz dawno deklaruje chec poznania Ciebie osobiscie, ale nie AZ
NA TYLE, aby sie zamienic w Twoja zone czasowo, zreszta nawet gdybym
sie odwazyla (checi moze by sie i znalazly), to moj chlop by na to
raczej nie poszedl (oj, nie...), wiec my odpadamy jako nastepna para.
Szukaj dalej :-))))))))))

> i jedną taką co się ciut nacięła
> więc będzie stronić jak diabeł
> od święconej wody... ;)))

No, to juz na pewno nie ja. Niech ja Cie tylko dorwe, to juz Ty
popamietasz moja jajecznice ;-)
A Ty uwazaj, bo jak ona Ci zrobi kuku i sie zglosi, to bedziesz mial
przechlapane :-)))))))))))))))))
Najlepszego ;-)

3. Data: 2007-06-26 18:18:04

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@w...pl>
s.com

> Gratulacje :-)

[...]

Tylko Frag(i)les i Frag(i)lesowa!! :D

Gawrą

4. Data: 2007-06-26 18:53:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Użytkownik<i...@w...pl>
s.com

> [...]
>
> Tylko Frag(i)les i Frag(i)lesowa!! :D
>
> Gawrą

Nie wy-KRA-kuj ich z lasu... ;P

5. Data: 2007-06-26 19:00:22

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 20:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w
wiadomościnews:f5rl43$kc4$1@news.onet.pl...

ps.com

> Nie wy-KRA-kuj ich z lasu... ;P- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Boisz sie Wasc??
Za-
-zyj
ta-
-baaaaaaakiiiiiiiiiiii....

;-P

6. Data: 2007-06-26 19:03:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 18:54, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Ponieważ wstępnie zakwalifikowaliśmy się z moją połowicą do tytułowego
> programu

Gratulacje :-)

-Na razie nie ma czego ;)
Jak nas wpuszczą na antenę to przyjmuję telegramy ;D

> [...]
> zamiany
> zapytuję która-który z was podjąłby niniejsze wyzwanie? ;)

Jedna???
Tylko????????????
Bylam pewna, ze sa ich tlumy!

-Cichych...to nie zliczę [bo i jak?] ;)
Ale mało która ma na tyle wytrwałej nonszalancji
w rozgłaszaniu tego pomimo kłód rzucanych pod nogi... ;P

[...]

-Weź chłopa zapisz do programu sama i tyle! ;P
Co jakiś czas trzeba własny związek poddawać próbom... ;D

> [...]

popamietasz moja jajecznice ;-)
A Ty uwazaj, bo jak ona Ci zrobi kuku i sie zglosi, to bedziesz mial

-Tamta to sie bardziej nadaje do Big Brothera
[jako pierwsza do odstrzału] ;)

7. Data: 2007-06-26 19:19:42

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 21:03, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> -Cichych...to nie zliczę [bo i jak?] ;)
> Ale mało która ma na tyle wytrwałej nonszalancji
> w rozgłaszaniu tego pomimo kłód rzucanych pod nogi... ;P

Bo one by chcialy bez pracy - a ktorej by sie chcialo strusich jajek
szukac, ech.
Gadac to kazda potrafi, gorzej z dotrzymywaniem slowa :-))))

> [...]
> Szukaj dalej :-))))))))))
>
> -Weź chłopa zapisz do programu sama i tyle! ;P
> Co jakiś czas trzeba własny związek poddawać próbom... ;D

Ja poddaje cale zycie - na razie ON ma swieta cierpliwosc do mnie, ale
zeby do TV - co to, to nie. Malo medialny jest - krotkich spodni tez
nie uznaje, choc ma zgrabne nogi i co powyzej :-)

> [...]
> przechlapane :-)))))))))))))))))
> Najlepszego ;-)
>
> -Tamta to sie bardziej nadaje do Big Brothera

Ja Ci mowie - zebys czasem nie wykrakal...

8. Data: 2007-06-26 19:27:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 26 Cze, 20:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w
wiadomościnews:f5rl43$kc4$1@news.onet.pl...

> Nie wy-KRA-kuj ich z lasu... ;P

Boisz sie Wasc??

-ja bym to "uczucie" nazwał raczej po Wańkowiczowsku:
"łobziedliwością"
;P

9. Data: 2007-06-26 19:32:06

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 21:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:1182884422.701577.19110@p77g2000hsh.g
ooglegroups.com...
> On 26 Cze, 20:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Gawron" <s...@l...po>
napisał w

> wiadomościnews:f5rl43$kc4$1@news.onet.pl...

> Boisz sie Wasc??
>
> -ja bym to "uczucie" nazwał raczej po Wańkowiczowsku:
> "łobziedliwością"
> ;P

"lobzac" = "calowac"!
W gwarze mazurskiej lub kurpiowskiej - nie pomne.
Moze o to mu chodzilo? szczwanemu lisowi jednemu? - ze "niezdatnosc do
calowania"?
;-P

10. Data: 2007-06-26 19:38:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 26 Cze, 21:03, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> Szukaj dalej :-))))))))))
>
> -Weź chłopa zapisz do programu sama i tyle! ;P
> Co jakiś czas trzeba własny związek poddawać próbom... ;D

Ja poddaje całe zycie - na razie ON ma swieta cierpliwosc do mnie, ale
zeby do TV - co to, to nie. Malo medialny jest - krotkich spodni tez
nie uznaje, choc ma zgrabne nogi i co powyzej :-)

-moja też mi to mówi[ła]
ponoć wzruszał ją - chwytał["za serce"]
widok podczas wycieczek rowerowych
[zazwyczaj jeździła za mną] ;)

A się uważa ponoć że babki patrzą
chłopom na ręce i głegboko w oczy
Choć z tym "na ręce"
to się akurat zgadza ;P

> [...]
>
> -Tamta to sie bardziej nadaje do Big Brothera
> [jako pierwsza do odstrzału] ;)

Ja Ci mowie - zebys czasem nie wykrakal...

-Masz jakieś wieści z pierwszej ręki?! ;P
To o TĄ "przyjaźń babską" chodziło?!! ;)))

-A co mi tam... ;)
Wiem jak wygląda ten bazyliszek w spódnicy
[coprawda tylko od szyi wzwyż
i może to ciut "przeterminowane"]
ale i tak już najgorsze za mną... ;P

Urlop wychowawczy po powrocie zza granicy
Re: przyszła teściowa nie chce takiego zięcia
przyszła teściowa nie chce takiego zięcia
zjazd absolwentów
kogo wy sluchacie