zamiast krasnali ogrodowych :-))))

1. Data: 2005-01-20 20:52:32

Temat: zamiast krasnali ogrodowych :-))))
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

25.html
--
Guru

2. Data: 2005-01-20 22:38:58

Temat: Re: zamiast krasnali ogrodowych :-))))
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:pf60v01sh5q47lestacls4s83s975ld8nc@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

25.html

Hejka. To coś dla boletusa. Mógłby postawić takiego policjanta na moście
i miałby więcej czasu dla grupy. ;-)
Pozdrawiam reaktywizacyjnie Ja...cki

3. Data: 2005-01-21 11:36:39

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisal w wiadomosci
25.html
> --
> Guru

Witam,
Slyszalam, ze w niemieckich ogrodach po sezonie krasnale podlegaja
rozstrzalowi ! wcale nie zartuje, wlasnie dlatego popyt na nie jest taki
duzy bo wiosna stawia sie nowe.Chyba zastapienie krasnali nowymi figurami
byloby mocno ryzykowne !?
pozdrawiam,
Bogda

4. Data: 2005-01-21 12:23:11

Temat: Odp: zamiast krasnali ogrodowych :-))))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogda <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:csqpan$b0k$...@w...who.vectranet.pl...

25.html
> Chyba zastapienie krasnali nowymi figurami
> byloby mocno ryzykowne !?

Dlaczego ryzykowne? Pożyteczne ogromnie. :-)
Czy Ty wiesz jak się ludzie uskarżają na kradzieże na działkach i w
ogrodach?
A taki gipsowy gliniarz pilnujacy świerka przed wycięciem na choinkę? Cud!
I piękne i pożyteczne.
Stawiajcie gliniarzy w ogrodach!!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2005-01-21 13:09:32

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ryzykowne? Pożyteczne ogromnie. :-)

> Janusz

Ryzykowne ze względu na ten los, który spotyka niemieckie krasnele !

Bogda

6. Data: 2005-01-21 13:40:03

Temat: Re: Odp: zamiast krasnali ogrodowych :-))))
Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> Dlaczego ryzykowne? Pożyteczne ogromnie. :-)

> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Czy Ty wiesz ile dostaje się za zestrzelenie policjanta na służbie? i to
na wiosnę na dodatek.
michalia

7. Data: 2005-01-21 14:03:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> Ryzykowne ze względu na ten los, który spotyka niemieckie krasnele !
>
> Bogda
:)))
mogloby to byc wielce odstersowujace
walnac takiego gliniarza po otrzymaniu mandatu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2005-01-21 14:37:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> :)))
> mogloby to byc wielce odstersowujace
> walnac takiego gliniarza po otrzymaniu mandatu
> :)

Albo bardzo stresujące - jak ukradną gliniarza z ogrodu :)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Lonicera fragrantissima
Kurs obsługi ArchiCADa dla arch. krajobrazu
jakie kwiaty na ślub?
w sprawie dereniówki
Oprogramowanie