zamiokulkas ale takze inne bulwiaste

1. Data: 2008-04-28 14:38:55

Temat: zamiokulkas ale takze inne bulwiaste
Od: "malina" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

ostatnio moj ledwo przesadzony zamiokulkas zaczal zolknac.
myslalam ze to objaw przelania (nie podlalam zbyt mocno ale zmienilam ziemie
wiec sama w sobie byla wilgotna).
odczekalam troche aby ziemia podeschla.
w miedzyczasie podczytalam zeby wycignac go z ziemi i podsuszyc korzenie, co
zrobilam.
zajrzalam pomiedzy korzonki i niestety zobaczylam, ze 2 z 4 bulw sa w
polowie jak galaretka.
kwiat nie zzolkl zupelnie - od tych zgnitych bulw ida w wiekszosci zdrowe
zielone liscie.
i teraz pytanie: czy mam te zgnile bulwy z zielonymi niepozolklymi lisciami
wyrzucic, czy przesuszyc i wsadzic w sucha ziemie?

2. Data: 2008-04-29 13:58:29

Temat: Re: zamiokulkas ale takze inne bulwiaste
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malina" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> i teraz pytanie: czy mam te zgnile bulwy z zielonymi niepozolklymi
> lisciami wyrzucic, czy przesuszyc i wsadzic w sucha ziemie?

Wyrzucić.
Pozostałe przesuszyć, przyciąć liście.
O uprawie i wymaganiach w Googlach, np tu:
http://poradnikogrodniczy.pl/zamioculcas.php

--

Pozdrawiam!
piotrh :)