zaoczne

1. Data: 2000-06-09 08:15:37

Temat: zaoczne
Od: "~anon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry
czy studia zaoczne uchronia mnie przed wojskiem?
bs

1. Data: 2000-06-10 12:44:06

Temat: Re: zaoczne
Od: Dariusz Zulpo <p...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

~anon wrote:

> dzien dobry
> czy studia zaoczne uchronia mnie przed wojskiem?
> bs

TAK, ale tylko przed wojskiem zaocznym lub w Legii CUDZOZIEMSKIEJ.
Pozdrawiamy - klub SUPER-sierzantow Karola Krawczyka.

1. Data: 2000-06-11 07:27:58

Od: "~anon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Zulpo <p...@e...pg.gda.pl> w artykule
news:39423816.5683E9BF@eti.pg.gda.pl pisze...
> TAK, ale tylko przed wojskiem zaocznym lub w Legii CUDZOZIEMSKIEJ.

naprawde?
moi kumple sa na SGH na zaocznych i ich wojsko nie sciga (kategoria A)
ale doszly mnie sluchy ze moga sie upomniec...
bs

1. Data: 2000-06-12 11:18:11

Od: "MaReK" <r...@k...mt.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> naprawde?
> moi kumple sa na SGH na zaocznych i ich wojsko nie sciga (kategoria A)
> ale doszly mnie sluchy ze moga sie upomniec...
> bs

prędzej, czy później, na rok lub pół roku, ale się upomną...
pchor. Marek R.

1. Data: 2000-07-25 10:58:12

Od: "Andrzej Kur" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>prędzej, czy później, na rok lub pół roku, ale się upomną...
>pchor. Marek R.

Trzeba mieć szczęście. Ja w 97 skończyłem zaoczne, a w kilka dnie potem
minister wszystkich absolwentów z lat 97 i wcześniej przeniósł do rezerwy.

Program wspomagajacy nauke szybkiego czytania ???
F r a n c u s k i lekcje
hkgfkgk
Edukacja przez internet
Ciekawostka historyczna