zapach alkoholu

11. Data: 2005-12-08 21:27:14

Temat: Re: zapach alkoholu
Od: "Joanna D" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BlackMoon
<c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.
address.dyktator.com>
napisał(a):

> nie za bardzo rozumiem ... odpowiedzi... mogę jaśniej?

Może ja Ci wyjaśnię. "najlepiej - nie pij. alkohol jest często przyczyną
cierpienia innych osób oraz rozbicia rodzin." - wiem, że chcesz dobrze i to
się chwali, to piękne ale te zdanie brzmi jak frazes wyjęty z jakiejś
ulotki. Nie sądzisz? Brzmi jak mowa osoby lekko nawiedzonej na jakimś
punkcie. Facet wypił jedno piwo i ma taką a nie inną żonę - załóżmy, że mu
się raz na tydzień zdarza wypić to piwo - a Ty do niego o cierpieniach
RODZIN. Taki wielki palec wskazujący, taka jedyna droga, taka jedyna prawda
itd... Nie bierz sobie tego do serca.

Pozdrawiam
Joanna

12. Data: 2005-12-08 22:26:19

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisał(a):

> Domowy sposob, zeby zona nie poczula zapachu "po piwku" to:
> Mleko rozlane. Wypiłem stronga! (1) ale kolezanka malzonka ma wech, ze
> ho ho!
> Za 2 godz. przyjdzie z pracy i mi da!
> Help

stary - zmien żone.

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

13. Data: 2005-12-09 04:51:49

Od: Qubus <Q...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sekator wrote:

> Użytkownik "Qubus" <Q...@p...com> napisał w wiadomości

> Właśnie wielu facetów tak lubi i nigdy im tego nie wytłumaczysz...

Zwyczajni masochisci i tyle. Wielu za to ze moga byc poniewierani to slono
placa. Ma taki osobnik swoja mistress i placi jej za traktowanie go jak
niewolnika, sluzacego, psa czy cos w tym stylu.
Ten ktory zaczal dyskusje swoim postem, ma to za darmo. Takie typy uwilbiaja
byc karani, ponizani itd.ich to podnieca.

> Pozdrawiam z malutkim whiskaczem w ręku :-)

Ja tyz chyba przedobrzylem juz 3-ciego nalalem :-).

14. Data: 2005-12-09 10:55:31

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się raz na tydzień zdarza wypić to piwo - a Ty do niego o cierpieniach
> RODZIN. Taki wielki palec wskazujący, taka jedyna droga, taka jedyna

a co jeśli to jedno piwo jest codziennie ? nie jestem nawiedzony i często
sam imprezuję ... to tylko moje wnikliwe obserwacje ... a kraj taki, że:

pije: nie wtrącajmy się - najlepiej go nie znać
nie pije: dziwak

;/ niestety

15. Data: 2005-12-09 10:58:00

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

> się chwali, to piękne ale te zdanie brzmi jak frazes wyjęty z jakiejś
> ulotki. Nie sądzisz? Brzmi jak mowa osoby lekko nawiedzonej na jakimś

nie, nie sądzę ...

poza tym : na 400 % nie jestem nawiedzony.

16. Data: 2005-12-09 15:06:55

Od: Krzysztof <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tyz chyba przedobrzylem juz 3-ciego nalalem :-).

Qubus - znawco ludzkiej psychiki!
Kim ty jestes, zeby tak po chamsku komentowac moj post?
Co ci sie roi w glowie piszac: " Ma taki osobnik swoja mistress i placi
jej za traktowanie go jak
niewolnika, sluzacego"

Za "gamona" , "wiedzme" i "wyjatkowo dziwne malzenstwo" ,
gdybys byl na podoredziu, dostalbys niezle po pysku.
I dalej:"Takie typy uwilbiaja byc karani, ponizani itd.ich to podnieca"
Znasz to z autopsji?
Teraz to mnie podnieca rozmowa z toba w cztery oczy.

"Uhhhh! Ale jak lubisz, to jak to mowia: piesek Ci buzke lizal"
To juz jest kolejne stwierdzenie, za ktore powinienes byc oklepany. A moze
na ciebie szkoda spermy?
Krzysztof Kraszewwki Gdynia

Jesli masz honor, ujawnij swoje dane i porozmawiamy jak
mezczyzni nie chowajac sie za adresem IP

17. Data: 2005-12-09 15:29:14

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.12.05, około 11:55, BlackMoon bulgocze

> a co jeśli to jedno piwo jest codziennie ?

No właśnie - a co jeśli?
Ja wypijam (wypijałam przed ciążą;) 1/2 - 1/3 butelki caberneta dziennie.
Ani ja, ani moja rodzina nie cierpi z tego powodu. Wręcz przeciwnie ;)

--
ika - umop apisdn

18. Data: 2005-12-09 15:53:59

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czw, 08 gru 2005 o 22:23 GMT: Joanna D wrote:

> No ale nie wiem, tak czy owak jak ktoś ma dobry węch i do tego nie znosi
> alkoholu czy coś - będzie nieciekawie..

Z tym dobrym węchem to nie wiem, ale drugi czynnik który wymieniłaś ma tu
najwięcej do powiedzenia - chyba zawsze poczuje. Przynajmniej mój czujnik
wychwytuje to wśród najdziwniejszych produktów spożywczych, w tym
czosnku - kumpel raz po *piwie* sobie kupił i zjadł, bo nie chciał by od
niego poczuli. Śmierdziało niemiłosiernie, ale jakże się podłamał jak
mu powiedziałem, że jednak czuć (inni już nie czuli - też po piwach byli).

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

19. Data: 2005-12-09 15:54:27

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

śro, 07 gru 2005 o 15:18 GMT: Krzysztof wrote:

> Domowy sposob, zeby zona nie poczula zapachu "po piwku" to:
> Mleko rozlane. Wypiłem stronga! (1) ale kolezanka malzonka ma wech, ze ho
> ho!
> Za 2 godz. przyjdzie z pracy i mi da!

I co, dała Ci?

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

20. Data: 2005-12-09 16:20:24

Od: "Anika" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qubus <Q...@p...com> napisał(a):

> [...]
> kompot. Uhhhh! Ale jak lubisz, to jak to mowia: piesek Ci buzke lizal :-).

Z cala pewnoscia kobieta jest wyczulona na jego picie. Pewnie chleje
codziennie i teraz tez klamie, ze wypil tylko jedno piwo. Pewnie juz dostal
od niej jakies warunki i teraz sie boi bo obietnic nie dotrzymuje. Ty koles
przestan chlac to lepiej zrobisz bo cie zona kopnie w cztery litery i
znajdzie sobie nie trunkowego. Pewnie tez nie pracujesz tylko siedzisz przy
kompie a w wolnej chwili sprzatasz i gotujesz obiadek.

Dlaczego rano dlugo zle sie czuje a wieczorem OK
ból kręgosłupa
Badanie
Stany zapalne mięśni głowy
szybkie pytanie