Re: zapach spalenizny w mikrofalówce

Date: Sun, 23 Oct 2005 22:52:16 +0200
From: Magdalaena <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zapach spalenizny w mikrofalówce

Daga napisał(a):
> Jak wywabić zapach spalenizny z mikrofalówki? Przypaleniu uległa
> potrawa, nie sama mikrofalówka. Czym wymyć mikrofalówkę w środku?
> Mycie Ludwikiem nie pomaga. W środku jest czyściutko, aż błyszczy,
> a dalej czuć spaleniznę. Wietrzenie nie pomaga. Co prawda zapach
> spalenizny nie przenosi się na inne potrawy, ale i tak chcę się
> go pozbyć, a czuć go natychmiast po otworzeniu drzwiczek.
>
> Pomóżcie, pliz.
>
> Daga

Też tak miałam i po pewnym czasie przeszło.
Wiosną spaliłam kiełbaskę, która wygladała mniej wiecej tak jak Lord
Grievious z Zemsty Sithów.
Próbowałam wszystkiego, myłam, myłam, wietrzyłam, gotowałam miętę ...
przez pewien czas intensywnie smierdziało ale po pewnym czasie przestało
i teraz jest ok.

Magdalaena