zapalenie odbytu?

1. Data: 2006-10-03 19:47:34

Temat: zapalenie odbytu?
Od: "tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
przez ostatnie kilkanascie tygodni odczuwalem takie dziwne swedzenie podczas
oddawania stolca, nie zastanawialem sie nad tym, az do chwili obecnej, kiedy
to wystapilo u mnie ostre zaczerwienie i podrażnienie okolic odbytu, na
poczatku myslalem ze to zwykle obtarcie, jednak problem sie nasila od kilku
dni, znalazlem nawet sladowe ilosci krwi na papierze toaletowym, podrazniony
obszar sie powieksza, wiec postanowilem jutro isc do lekarza rodzinnego, ale
wczesniej chce zapytac tutaj co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?
problemow ze stolcem nie mam, regularnie sie wypróżniam bez bólu, jedynie
występuje swedzenie, guzków hemoroidalnych tez nie wyczuwam....ostatnio
bralem dosc duzo antybiotykow (zinath, cipronex), aktualnie biorę również
Dicloberl, moze to jest z tym zwiazane? rodzinny powinien się z tym uporac
czy niezbedna bedzie wizyta u proktologa?

wiecie moze o jakims proktologu w Lesznie (obojętnie czy prywatnie czy z
kasy chorych)
szukałem w necie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć adresu lekarza o takiej
specjalnosci w Lesznie :(

2. Data: 2006-10-03 20:33:19

Temat: Re: zapalenie odbytu?
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to byc zwiazane z obnizeniem odpornosci i zakazeniem grzybiczym na
skutek brania antybiotykow, ale byc moze jest to objaw obecnosci jakiegos
pasozyta w przewodzie pokarmowym. Powinno byc zlecone badanie kalu na
obecnosc jaj pasozytow. A z jakiego powodu byly brane te antybiotyki?
Pozdrawiam.

3. Data: 2006-10-03 20:36:43

Od: "tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pasozyta w przewodzie pokarmowym. Powinno byc zlecone badanie kalu na
> obecnosc jaj pasozytow. A z jakiego powodu byly brane te antybiotyki?

Problem z bakteriami w moczu i zapaleniem cewki moczowej.

4. Data: 2006-10-04 08:03:53

Od: "tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tom" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

Dla zainteresowanych:
lekarz rodzinny stwierdził podrażnienie związane ze stosowaniem antybiotyku,
mówił coś o kwasocie w jelitach czy jakoś tak i "obszczypaniu"
przepisał przeciwzapalną i przeciwgrzybiczą maść o nazwie "Pimafucort" i
kazał smarować zapalne miejsce dwa razy dziennie
po dwóch-trzech dniach ma ustąpic :)

Wada wzroku
okulista
Tlumaczenie
przypuszczalnie inkubatory wirusów... (jak się chronić ?)
na gronkowca