zapiekanka

1. Data: 2002-09-23 13:50:28

Temat: zapiekanka
Od: "cinas" <c...@c...mine.nu> szukaj wiadomości tego autora

Hejka kope czasu tu nie bylam witam wszystkich gorąco:)
No i oczywiscie prosba do was mam ochote na jakos dobra zapiekanke ,(ale
bez owocow morza) mam pomidory , pieczarki, ser, jakas kielbaska , jajka
ogorki i cos by sie tam jeszcze znalazlo , moze z jakas piersia z kurczaka i
z ziemniaczkami goroco prosze o pomoc pozdrawiam i caluje niuta

1. Data: 2002-09-24 09:56:30

Temat: Re: zapiekanka
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Sep 2002 15:50:28 +0200 I had a dream that cinas <c...@c...mine.nu>
wrote:
> [...]
>ogorki i cos by sie tam jeszcze znalazlo , moze z jakas piersia z kurczaka i
>z ziemniaczkami goroco prosze o pomoc pozdrawiam i caluje niuta

Polecam zapiekanki z kaszą - mają ciekawy smak.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

urodziny
Jak peklowac golonke ?
Chwalę się
Re: Nutellę