zapraszam

11. Data: 2005-05-06 18:12:32

Temat: Re: zapraszam
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" napisał:
> PS Hm... zauważyłaś, ze mój ogród podoba się tylko 2 osobom :)))))))

Nie prawda :) Mi sie tez bardzo podoba. Bardzo bym chciala go kiedys zobaczy
w naturze :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

12. Data: 2005-05-06 18:17:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS Hm... zauważyłaś, ze mój ogród podoba się tylko 2 osobom :)))))))

Nie powinnaś tak myśleć bo albo chcesz usłyszeć więcej pochwał :-PPP

Serdecznie Miłka

13. Data: 2005-05-06 18:48:39

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda...mnie po prostu zamurowało na widok kokoryczy i cieszę się na
myśl,
> że za rok, dwa też mi zakwitnie - z Twoich nasion :D
>
> Pozdrawiam, Basia.

Trochę dziwna ta kokorycz, czekam na nią w Tabaza.
A zakwitnąć powinna jeszcze w tym roku :))
Pozdrawiam, Krystyna

14. Data: 2005-05-06 18:49:52

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-(
> Coś tam pisało o wolnym łączu, czy to ma związek?
> czy możecie mi coś podpowiedzieć?
> Pozdrawiam,
> Bogda

Na komputerach to ja się nie znam zupełnie :))
Pozdrawiam, Krystyna

15. Data: 2005-05-06 18:50:54

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Nie powinnaś tak myśleć bo albo chcesz usłyszeć więcej pochwał :-PPP
>
>    Serdecznie Miłka

Jasne że chcę usłyszeć więcej niż 2 pochwały :))
Pozdrawiam, Krystyna

16. Data: 2005-05-06 18:54:40

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a posiadasz moze jakas fota ktora bedzie z elemntami niebieskimi/blekitnymi
> z tlem ogrodu ?

Niestety nie mam takiej. Nie znam się na fotografii, jestem tylko
ogrodnikiem :))
Pozdrawiam, Krystyna

17. Data: 2005-05-06 18:59:33

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Nie tylko:-)
Mówi się że Polska mała,ale jak ten Zamość daleko od Gdańska leży(-:
Mogę tylko pooglądać fotki i podziwiać, pięknie masz, ile dają uroku duże
drzewa :-)

Pozdrawiam TeresaR

18. Data: 2005-05-06 20:32:45

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne że chcę usłyszeć więcej niż 2 pochwały :))
> Pozdrawiam, Krystyna

No to usłyszysz ją z mych ust gdy wreszcie stanę obok Ciebie ;-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-05-06 20:34:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 May 2005 18:50:34 +0200, Zielka napisał(a):

> PS Hm... zauważyłaś, ze mój ogród podoba się tylko 2 osobom :)))))))

Nie kokietuj:)
Zdjecia ogrodu wiszą już jakiś czas i były zachwyty:)))

Pozdrawiam
Marta

20. Data: 2005-05-06 20:54:25

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kokietuj:)
> Zdjecia ogrodu wiszą już jakiś czas i były zachwyty:)))
>
> Pozdrawiam
> Marta

Ogród stary. Rośliny ! Stopowiec, piwonia !! Pierwszy raz mają pączki, są
śliczne :))) Będzie kwitła haberlea, lewizje :))
Pozdrawiam, Krystyna

Taras w ogrodzie - tylko z czego
Uschniety bambus
Chwalę się
Zakup kosiarki spalinowej co polecacie ???
Pierwsza piwonia