zapraszam

21. Data: 2005-05-06 20:56:14

Temat: Re: zapraszam
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    No to usłyszysz ją z mych ust gdy wreszcie stanę obok Ciebie ;-)
>
>    Serdecznie Miłka

Będzie zbiórka frakcji wschodniej, obecność chyba obowiązkowa :))
Pozdrawiam, Krystyna

22. Data: 2005-05-06 21:53:34

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" napisała:
> Dziękuję Agnieszko. Będziesz mile widzianym gościem :))

To ja bardzo dziekuje za zaproszenie :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

23. Data: 2005-05-07 04:02:02

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Będzie zbiórka frakcji wschodniej, obecność chyba obowiązkowa :))
> Pozdrawiam, Krysty
No ,zaprosiłaś kawałeczek zachodniej też.
Pozdrawiam ,Elzbieta

24. Data: 2005-05-08 09:56:57

Od: "zzZZzz" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie mam takiej. Nie znam się na fotografii, jestem tylko
> ogrodnikiem :))
> Pozdrawiam, Krystyna

to jak kiedys cos blekitnego trafisz to prosze :-d

25. Data: 2005-05-08 10:02:13

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jak kiedys cos blekitnego trafisz to prosze :-d

To znaczy co błękitnego? Interesujesz się niebieskimi kwiatami ?
czy tak w ogóle tym co błękitne? do czego Ci to potrzebne ? :))

Pozdrawiam, Krystyna

Taras w ogrodzie - tylko z czego
Uschniety bambus
Chwalę się
Zakup kosiarki spalinowej co polecacie ???
Pierwsza piwonia