zapraszam do oglądania nowych prac

1. Data: 2007-11-29 14:39:25

Temat: zapraszam do oglądania nowych prac
Od: "Ola" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wrzuciłam kilka nowych fotek - tym razem niestety bardzo mało richelieu,
więcej natomiast makramy szydełkowej, widełek, szydełka, trochę świątecznie

http://haftyoli.republika.pl

2. Data: 2007-11-29 20:12:54

Temat: Re: zapraszam do oglądania nowych prac
Od: Abulinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękne prace! Te hafty wymagają chyba większej cierpliwości niż haft
krzyżykowy:)...

Pozdrawiam - Abulinka

3. Data: 2007-11-29 21:14:49

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://haftyoli.republika.pl

Podziwiam, jeżeli to wszystko to Twoje dzieło, to musisz być bardzo
pracowita.
Moje uznanie.

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2007-11-30 08:12:35

Od: "Ola" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny :-)

Muszę się przyznać, że dla mnie krzyżyki są sporym wyzwaniem - zwłaszcza
ciągłe śledzenie schematu i zmiana kolorów, ale czasem warto...

Pozdrówka

5. Data: 2007-11-30 09:24:16

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:
> [...]
> więcej natomiast makramy szydełkowej, widełek, szydełka, trochę świątecznie

Śliczne te pracy i jak dużo ich. Twoje makatki natchnęły mnie do
zorbienia takiej makatki jakie miały w kuchniach nasze babcie, wyszywane
sznureczkiem lub łańcuszkiem na niebiesko z jakimiś życzeniami.
Czy ma ktoś może wzór albo chociaż zdjęcie czegoś takiego?

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2007-11-30 11:21:38

Od: "Ola" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sznureczkiem lub łańcuszkiem na niebiesko z jakimiś życzeniami.
> Czy ma ktoś może wzór albo chociaż zdjęcie czegoś takiego?

Może taki wzorek
http://www.needlecrafter.com/download.php?imagename=
10187.jpg

7. Data: 2007-11-30 21:03:53

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:
> Twoje makatki natchnęły mnie do

> Może taki wzorek
> http://www.needlecrafter.com/download.php?imagename=
10187.jpg

Dziękuję Olu.Fajny ten obrazek, ale nie do końca to o co mi chodzi.

Pozdrawiam
Bea

Haft płaski, cieniowany
xxx - poszukiwany klucz do AOY