zapraszam na moją strone www.strony.wp.pl/wp/mi.ka

1. Data: 2001-07-20 13:27:32

Temat: zapraszam na moją strone www.strony.wp.pl/wp/mi.ka
Od: Mira Kamińska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam na moją strone
www.strony.wp.pl/wp/mi.ka
pozdrawiam
mika

1. Data: 2001-09-17 13:27:29

Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję w nastęnym zaproszeniu dokładniej opisać co jest na tej stronie.
Akurat nie dysponuję nadmiarem czasu na podziwianie (nie wartościuję jakości
i doznań estetycznych) grafiki komputerowej. Proponuję link do USENET-u
znaleźć i w wolnej od tworzenia chwili poczytać cóś o netykiecie i spamie...
I nie tylko ;-)))
Proszę bez urazy.
zairazki

1. Data: 2001-09-17 16:54:38

Od: Neo <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zairazki" <z...@p...onet.pl> wrote:

> Proponuję link do USENET-u znaleźć i w wolnej od tworzenia chwili
> poczytać cóś o netykiecie i spamie... I nie tylko ;-)))

Ja tez proponuje poczytac cos o netykiecie. A konretniej - netykiete.
Odpowiada sie _pod_ cytowanym postem.

1. Data: 2001-09-17 20:03:44

Od: "La Kaskarita" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja tez proponuje poczytac cos o netykiecie. A konretniej - netykiete.
>Odpowiada sie _pod_ cytowanym postem.

To ja sie przyczepie, ze powinniscie napisac w temacie OT
...chociaz z drugiej strony, to JEST chyba pewien rodzaj edukacji...

pozdroffka
ka$ka

1. Data: 2001-09-18 08:27:22

Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo" <i...@h...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez proponuje poczytac cos o netykiecie. A konretniej - netykiete.
> Odpowiada sie _pod_ cytowanym postem.

Proszę bardzo. Niech inni zobaczą, że potrafię przyznać się do błędu.
Obiecuję solennie się poprawic i więcej nie netgrzeszyć :-)
A jednocześnie niech inni przeczytają, że nie potrafisz odpowiedzieć na
pytanie. Atak zamiast obrony? Powodzenia.
zairazki
PS : jeszcze raz szczerze dziękuję za zwrócenie uwagi. Z mojej strony
kontynuacji wątku raczej już nie będzie. Wojny też nie wypowiadam. Howgh.
z.

Uniwersytet Ślaski
Poszukuje ksiazki K. Latawiec, Na scenie życia i teatru
filmoznawstwo
Wypracowania, referaty, prace magisterskie i licencjackie
egzamin na mianowanego