zaproszenia slubne

1. Data: 2005-12-27 23:12:32

Temat: zaproszenia slubne
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny a macie jakies wzory na zaproszenia slubne?
Bo moze tak samemu wydziergac? albo jakas inna technika wyprodukowac...
MadziaK

2. Data: 2005-12-28 17:30:49

Temat: Re: zaproszenia slubne
Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny a macie jakies wzory na zaproszenia slubne?
> Bo moze tak samemu wydziergac? albo jakas inna technika wyprodukowac...

Polecam archiwum :)
Kiedys sama mialam takie plany, ale na planach sie sprawa zakonczyla
......nie mielismy dzierganych zaproszen

Valentine

3. Data: 2005-12-28 18:16:33

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK wrote:
> Dziewczyny a macie jakies wzory na zaproszenia slubne?
> Bo moze tak samemu wydziergac? albo jakas inna technika wyprodukowac...
> MadziaK

Witam,
Wydziergać to przesada, ale możesz się pobawić w rozmaite metody
ozdabiania papieru. To też sporo pracy, ale i masz niepowtarzalne, i
wychodzi sporo taniej niż kupowanie gotowych. Weź tylko poprawkę na to,
że zrobienie np. 50 zaproszeń trwa całkiem sporo czasu :)
W sklepach plastycznych możez kupić rozmaite papiery czerpane, faliste
tekturki, brystol itp., do tego możesz dodać jakieś kokardki, naklejane
elementy i co tylko Ci przyjdzie do głowy (mogą być drobne robótkowe).
Tekst możesz wydrukować w domu, albo (łatwiej) zamówić wydruk w dobrym
punkcie (w W-wie przy pl. Politechniki polecam), po prostu zamów wydruki
na ładnym grubszym papierze A4, po kilka na jednej kartce i potnij.
Poszukaj w googlu zaproszeń ślubnych, jest sporo katalogów dobrych jako
inspiracja.

Pozdrawiam
Julita, co zaproszenia i kieckę ma za sobą ;)

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

4. Data: 2005-12-28 18:38:23

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny a macie jakies wzory na zaproszenia slubne?
> Bo moze tak samemu wydziergac? albo jakas inna technika wyprodukowac...
> MadziaK

Jeżeli koniecznie chcesz haftować xxx to wyślę Ci kilka wzorów na priv.
Pozdrawiam
Kasia

5. Data: 2005-12-28 19:28:43

Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny:)
Ja ani koncepcji na kiecke, ani na zaproszenia omatko:)
MadziaK

6. Data: 2005-12-28 20:00:12

Od: "Uka P." <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK <m...@g...pl> napisał(a):

> Dzieki dziewczyny:)
> Ja ani koncepcji na kiecke, ani na zaproszenia omatko:)

MadziaK, nie warto. Przepraszam, jeśli któraś z Pań poczuje się urażona, ale
moim zdaniem kwestię zaproszeń należy oddać profesjonalistom, żeby potem
niczego nie żałować i nie musieć w ostatniej chwili zamawiać byle czego, byle
szybko i byle tanio. Osobiście polecam http://www.cartalia.com.pl/main/ -
kliknij w "zaproszenia ślubne" z prawej strony. U nas się sprawdziły :-))

Pozdrawiam,

P.S. Wcale nie jestem przekonana, że własnoręczne dłubanie wyszłoby taniej. A
na pewno zajmie więcej czasu, który można tymczasem poświęcić na szukanie lub
mierzenie kiecki.

7. Data: 2005-12-28 20:38:59

Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na razie badam rynek:)
szukam czegos ladnego:)
juz zagladam:) bo fakt czasu nie bardzo mam:(
MadziaK

8. Data: 2005-12-28 20:53:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> [...]
> na pewno zajmie więcej czasu, który można tymczasem poświęcić na szukanie lub

A ja mogę z własnego doświadczenia powiedzieć, że wychodzi o wiele,
wiele taniej, chociaż oczywiście stresik jest, czy się ze wszystkim
zdąży ;) Szycie sukienki we własnym zakresie też się opłacało, zwłaszcza
że nikt nie ma takiej samej :), ale i finansowo też. I jeszcze powiem,
że to wszystko dookoła nagle przestało mieć jakiekolwiek znaczenie i
takie podejście bardzo pomaga, bo przecież ślub to przede wszystkim
bardzo ważna decyzja, a nie sukienka, kwiatki, zaproszenia i takie tam.

Aaa, i jeszcze że nie należy panikować, bo to na nic, tylko się zdrowie
traci, my zmieniliśmy knajpę na tydzień przed i też było dobrze, nawet
lepiej niż dobrze :) Tak więc wszystkie obawy precz i choćby się
wszystko waliło, to dopóki są młodzi i ksiądz/ urzędnik, to w zupełności
wystarczy do zawarcia ślubu :) Odradzam czytanie listów spanikowanych
dziewczyn na rozmaitych ślubnych forach i wpadanie w poczucie, ze skoro
czegoś nie mam/ mam inne/ nie zrobiłam wszystkiego, o czym mówią
przesądy itd., to ślub się nie uda. Uda się tym bardziej, bo panna młoda
nie jest obrażona na świadkową, że świadkowa nie założyła tej różowej
sukienki i nie szuka wszystkich niedoskonałości dookoła, bo ślub to
ślub, a nie otoczka ślubu, której równie dobrze może wcale nie być. Moim
zdaniem panna młoda (i pan młody też) najbardziej powinna zapamiętać ze
ślubu ślub właśnie, a nie ponure myśli, że fiszbiny się wbijają nie tam
gdzie trzeba i już ;)

Pozdrawiam
J.

9. Data: 2005-12-28 22:17:54

Od: "Milady" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to milo przeczytac taki rozsadny glos :))).

10. Data: 2005-12-29 08:11:52

Temat: Re: zaproszenia slubne OT
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Julka, bo czytajac rozne fora juz sie zaczelam stresowac, ze my
dopiero podjelismy decyzje co do daty, a juz inni maja na sierpien wszystko
zapiete na ostatni guzik...
MadziaK

szydełko-kocie wzory
masa solna pytanko
[xxxx] poszukuję wzoru ikony
[troche OT] Muzyka do robotek i nie tylko :-)
xxx nietoperz