zaproszenia slubne

11. Data: 2005-12-29 13:31:13

Temat: Re: zaproszenia slubne OT
Od: "Monika Jeziorska" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Madziu,

ja tez bede sierpniowa panna mloda:)))

a jesli chodzi o zaproszenia to ja wlasnie robie wlasnorecznie, na wlasny
slub,
i dla waszej ciekawosci robie ok 100szt i wbrew pozorom robi sie je bardzo
szybko i preznie,robie je tylko w wolnej chwili i niejest to dla mnie kara a
przyjemnoosc, czasu nie pochlania zbyt duzo, a nawet jesli - to jesli ktos
decyduje sie na robienie zaproszen to dla tej osoby jest to wielka
przyjemnoscia a nie strata czasu

faktycznie wychodzi sporo taniej a po drugie jaka super satysfakcja z tego ze
zrobilo sie samemu:))
Moje beda proste - innym moga sie nie podobac - to ma sie podobac mezowi i
mi - i z takiego zalozenia trzeba wychodzic, nie martwic sie innymi ludzmi.
To bedzie nasz slub i tylko nasz, inni sa goscmi i to wlasnie nam ma sie
podobac:)))
Trzymam kciuki za wszytskie dzialania przedslubne:))
Madziu jesli bedziesz chciala pytac o zaproszenia lub zobaczyc kilka szt
moich na przyklad to pisz na priv.

AAA moge poprosic o adres gdzie szylas suknie slubna??? co tak taniej
wyszlo?? Bo niedlugo pora sie zainteresowac:))

Pozdrowionka
Monika

12. Data: 2005-12-29 18:35:16

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK wrote:
> Dzieki Julka, bo czytajac rozne fora juz sie zaczelam stresowac, ze my
> dopiero podjelismy decyzje co do daty, a juz inni maja na sierpien wszystko
> zapiete na ostatni guzik...
> MadziaK

To i tak jesteś szybka, bo my datę ustaliliśmy w czerwcu, a slub był w
sierpniu ;)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

13. Data: 2005-12-29 18:36:39

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Jeziorska wrote:

> AAA moge poprosic o adres gdzie szylas suknie slubna??? co tak taniej
> wyszlo?? Bo niedlugo pora sie zainteresowac:))

W dużym pookoju na stole ;)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

szydełko-kocie wzory
masa solna pytanko
[xxxx] poszukuję wzoru ikony
[troche OT] Muzyka do robotek i nie tylko :-)
xxx nietoperz