zaproszenie...

1. Data: 2002-10-05 21:36:46

Temat: zaproszenie...
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo!
Próba powstania w polskim Usenecie grupy:
pl.soc.edukacja.nauczyciele wkroczyła w drugi etap.

Ogłoszam RFD, czyli propozycję opisu grupy na
Toczy się tam teraz już ostra dyskusja nad sensem jej powstania.
Zapraszam:
Roman

2. Data: 2002-10-05 21:42:51

Temat: Re: zaproszenie...
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> skrev i meddelandet
> [...]
>
> Ogłoszam RFD, czyli propozycję opisu grupy na
> Toczy się tam teraz już ostra dyskusja nad sensem jej powstania.

1. NTG
2. Plonk-warning
3. 20 stetryczalych bioracych sie za lby oszolomow z pl.soc.edukacja.szkola
to sporo za malo, aby tworzyc nowa grupe specjalnie dla nich. Zrobcie sobie
liste mailingowa i kiscie sie we wlasnym sosie, bo faktycznie czytanie Was
na ww grupie staje sie PITA (pain in the ass).

A.

---

3. Data: 2002-10-05 23:14:36

Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> 1. NTG
> 2. Plonk-warning
<..>
Witam!
Uwaga na crosposty (połączone-grupowe listy)
Sveanka cuś nie bardzo?! Przepraszam w jej imieniu!
Odpowiedź poszła tylko na *rodzina.

Roman

4. Data: 2002-10-06 09:21:36

Od: "Krzysio Wieczór \(polkris\)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liste mailingowa i kiscie sie we wlasnym sosie, bo faktycznie czytanie Was
> na ww grupie staje sie PITA (pain in the ass).

Anulka, Kwiatuszku Tundry, kto Ciem skrzywdził ?
Dla Ciebie ratowania rzucim siem przez morze.

polkris

5. Data: 2002-10-07 06:45:37

Od: "Belfer" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liste mailingowa i kiscie sie we wlasnym sosie, bo faktycznie czytanie Was
> na ww grupie staje sie PITA (pain in the ass).

Wszelki duch Pana Boga chwali! Skąd się urwałaś?
AZ

6. Data: 2002-10-07 07:41:55

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> czytanie Was
> na ww grupie staje sie PITA (pain in the ass).

Piękne określenie!
Jeszcze takiego wcześniej nie przyuważyłam.
ROTFL ;-)))))

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl