zaproszonko na szkolonko

1. Data: 2004-07-22 18:02:30

Temat: zaproszonko na szkolonko
Od: "Navigare - Rejs Od Hornu Do Hornu" <rejs@> szukaj wiadomości tego autora

wszystkich chetnych ktorzy chcieliby dowiedziec sie czegos o sobie,
komunikacji i NLP serdecznie zapraszam
wiecej informacji o kursach

http://nlp.navigare.org.pl/
albo bezpośrednio
http://navigare.org.pl/nlp/nlp.doc

-------
Stowarzyszenie Studentów Politechniki Warszawskiej NAVIGARE

ul. Akademicka 5, p.104
02-038 Warszawa
tel. (+48-22) 660 69 89
Ola (+48) 604 26 44 66
Tomek (+48) 502 734 009
www.rejs.pw.edu.pl
email: r...@n...org.pl

2. Data: 2004-07-22 18:29:07

Temat: Re: zaproszonko na szkolonko
Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jul 2004 20:02:30 +0200, Navigare - Rejs Od Hornu Do Hornu
napisał(a):

> wszystkich chetnych ktorzy chcieliby dowiedziec sie czegos o sobie,
> komunikacji i NLP serdecznie zapraszam
> wiecej informacji o kursach

1. Zakładanie, że każdy czytający grupy dyskusyjne posiada komercyjny
i zamknięty produkt wart więcej niż pensja większości uczestników
grupy jest po prostu nieeleganckie. Tego was uczą na PW?

2. Łamanie zasad obowiązujących na usenetowych grupach dyskusyjnych
celem osiągnięcia zysku, jest źle odbierane. Tego was uczą na PW?

3. Podpieranie się autorytetem uczelni do szerzenia swoich pomysłów na
wykorzystanie usenetu jest podobne do sikania pod wiatr - może i
przyjemne, ale nie wiadomo czym się może skończyć, jak wiatr się wzmoże.
Ciekawe co na to władze uczelni i admini ;-)

--
Grendel

3. Data: 2004-08-13 16:48:24

Od: "Navigare - Rejs Od Hornu Do Hornu" <rejs@> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

jezeli urazilem Pana ogloszeniem to przepraszam
organizujemy wakcaje dla dzieci z Warszawskich Domow
Dziecka i zbieramy pieniadze na rejs Dookola Swiata
ktory rozpoczac sie ma w 2006 roku. Jest to jedna z form aktywnego
zbierania pieniedzy, poniewaz ze sponsorami jest bardzo w naszym kraju
slabo.
Aby dostac pieniadze nawet na cos fajnego to trzeba miec znajomosci
lub wreczac lapowki.
Pierwszego zalozenia nie spelniamy a z drugim nie godzimy sie wiec
zarabiamy uczciwie pieniadze pomagajac rozwijac sie innym. Pracujemy
harytatywnie i tego wlasnie ucza nas na PW.
Pomocy innym i uczciwej pracy.
Z wyrazami szacunku
Tomasz Zielinski

-------
[...]

zostałem mianowany, to było naprawde żenujące
awans zawodowy - ktora data?
Zaproszenie dla kursantow!
witamy
wakacje a my na kursie jak u was?????