"zaprzyjaźnione" strony haft.sedno.com

1. Data: 2002-05-14 15:21:23

Temat: "zaprzyjaźnione" strony haft.sedno.com
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie siędzę i przygladam się stronie haft.sedno.com
i nagle olśnienie! dziwne ten link: zaprzyjaźnione strony
przecież w zasadzie wszytskie strony grupowiczek są
"zaprzyjaźione" :-). postanowiłem, że SZYBKO trzeba to zmienić
od dzsiaj proponuję zasadę: każda grupowiczka, która ma swoją
stronę proszona jest o wysłanie bannera w formacie GIF lub JPG
o wymiarach 196x64 na adres haft.sedno.com, a ja zrobię tak, że
będa się pokazywać losowo, naprzemiennie i będzie i ładnie i fajnie.

Marcin

1. Data: 2002-05-15 06:16:33

Temat: Re: "zaprzyjaźnione" strony haft.sedno.com
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty to masz łeb! Fajny pomysł. Chociaż nie mam swojej strony, ale kto wie...
Mąż mnie namawia, bo to ponoć łatwizna.
Gocha

1. Data: 2002-05-16 09:44:58

Od: "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <g...@i...pl> wrote in message
> Ty to masz łeb! Fajny pomysł. Chociaż nie mam swojej strony, ale kto
wie...
> Mąż mnie namawia, bo to ponoć łatwizna.
> Gocha

Nie ma nic prostrzego i przyjemniejszego ( albo ja jestem nieco inna :) )
Na razie zrobiłam stronkę z fotkami ( jestem fotoamatorem ) w html'lu,
prosty i logiczny. Strona jest na razie lekko banalna ale po pewnym czasie
człeczek zaczyna kombinować z kodami i... właśnie piszę ulepszoną wersję
mojej stronki :)
Cudoowna zabawa, jak ma siętroszkę czasu.
Dla chętnych i ciekawskich podajęardesik
http://www.honorata-kulesza.50megs.com
komentarze mile widziane.
Niebawem powstanie też stronka robótkowa, ale to po sesji egzaminacyjnej :)
Pozdrawiam Honorata

1. Data: 2002-05-17 05:27:45

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Cudoowna zabawa, jak ma siętroszkę czasu.
A no właśnie. To "siętroszkę czasu" mi przeszkadza. Za dużo mam obowiązków.
Gocha (żona jednego męża, matka 2 dzieci, właścicielka psa, 2 kotów, domu,
ogródka i niezliczonej ilości manii robótkowych).

1. Data: 2002-05-17 07:32:02

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny wasza skromnośc mnie przeraża,
Żadna z Was nie przesłała mi banerka do wyświetlenia
na haft.sedno.com.

A tak nie można!. Macie się czym pochwalić. Zakładam,
że niektóre z Was po prostu nie maiły jeszcze czasu, albo
nie za bardzo potrafiły taki banerek zrobić. Wobec czego
obiecuję, że jak prześlecie mi emiala na h...@s...com bez
bannerka, ale z prośbą to ja taki bannerek zrobię!.

Nie wymagam, żeby w zamian za to mój banner "swiecił" na
Waszych stronach, ja i tak potrafię zadbać o to, żeby
łatwo było trafić na naszą stronę.

A warto, obliczyłem, że strona, którą dodaję do galerii
w ciągu tygodnia notuje dodatkowo 500 odwiedzin :-)

Marcin

P.S. troszkę liczb z haft.sedno.com za ostatne cztery dni (pon-czw.)
5769 odsłon !
z 635 różnych komputerów

1. Data: 2002-05-17 09:46:38

Temat: Odp: "zaprzyjaźnione" strony haft.sedno.com
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy mozesz w sposob łatwy i przystepny wytlumaczyc prawie laikowi jak sie
robi własna stronke?Strasznie chcialabym miec swoja strone rodzinna...

--
Agnieszka Radziewinska (agra ),24 lata (25.10.1977)
Radek Radziewiński (dusiek),27 lat (06.08.1974)

Re: "zaprzyjaźnione" strony haft.sedno.com
No i Kraków :-)
A Trojmiasto?
Firma COATS
Warszawianki