zarost na twarzy u facetów

31. Data: 2005-10-13 18:32:15

Temat: Re: 7 argumentów za brodą ;)
Od: "MiLX" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzebaby jakąś fundację-stowarzyszenie założyć!
> Niech nas promują ;)

zgadzam sie lat 27 tez mam brode bez niej czuje sie jakbym mial 15 lat :),
bez zarostu to tak jakos badziewnie
pozdrawiam wszystkich brodaczy na czele z wokalista KoMbII ;>
MiLX

32. Data: 2005-10-13 18:32:31

Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Olleo napisał(a):
> a w ogole brozie i wasacze, to zjawiska wymierajace, wiec trzeba chronic
> gatunek =)

A ludzie z wąsami jak Hercules Poirot to są już w ogóle niespotykani :)

--
[ Mateusz 'Mati' Papiernik, Maticomp Webdesign ]
[ http://www.maticomp.net II m...@m...net ]

33. Data: 2005-10-13 18:33:01

Temat: Re: zarost na twarzy u facetów
Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

eres napisał(a):
> witam mam 24 lata
> i gole sie juz 6-7 lat ale moj zarost rośnie wolno
> i jest bardzo rzadki i miekki a nie twardy taki jak powinien byc

się ciesz, a nie marudzisz :)

34. Data: 2005-10-13 22:02:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 Oct 2005 14:44:13 +0200, *Sky* <news:dilkse$rv1$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Poradzisz poradzisz ;) Wystarczy sie kiedys zakochasz -to nawet poranny
> zarost twojego wieczornego bodzia-pedancika będzie działał jak afrodyzjak ;P

Ja już nie raz i nie dwa byłam zakochana :-)
Wąsy i broda to dla mnie raczej antyafrodyzjak :-)

> A tylko z tymi którzy płukają 5x dziennie usta? ;)

Mój osobisty, pedancik może myć tylko 2 razy dziennie ;-)

> Może masz jakiś higeniczny "problem"? ;)
> Są tacy co co minutę ręce myją...

Co minutę nie myję, ale jednak często myję. Np. jak przyjdę z dworu (windą
trzeba jechać, którą różne typy jeżdżą, dotykałam do klamek), wychodzę z
toalety, wyrzuciłam śmieci w zsypie itd,itd. Nie dotknę się do chleba czy
nawet noża jak nie umyję rąk...itd.itp. Nienormalne to jest?

> Ale z tym moczem na twarz to kobitka przesadziła ;P

Podobno tak robią te, które chcą pięknie wyglądać, mieć ładniejszą cerę.
Jakby na odpowiedni krem byłoby im szkoda wydać parę zł :-(

> A pewnie! Smakuje extra... ;)
> "i będą dwoje jednym ciałem"

No widzisz :-)

--
Kaja

35. Data: 2005-10-13 22:04:11

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A z pejsami? :-)))

--
Kaja

36. Data: 2005-10-13 23:04:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
> Sky napisał(a):
> <ciach>
>
> to sie robi nudne...
>
> PS: jeżeli zaburzenia hormonalne ograniczach do wąsów u kobiet to chyba
> nie mamy o czym rozmawiać...

Tacy są faceci...pa. ;)

37. Data: 2005-10-15 09:35:09

Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się ciesz, a nie marudzisz :)

nie zawsze jest do uciechy w takim przypadku. Są panowie co to
nienawidzą się golić a MatkaNatura nie obdarzyła ich zarostem na pokaz i
co wtedy??

Postroofki

--
nick......: DaNsOuNd
name......: Daniel Rykowski

38. Data: 2005-10-16 10:52:30

Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

DaNsOuNd napisał(a):
> nie zawsze jest do uciechy w takim przypadku. Są panowie co to
> nienawidzą się golić a MatkaNatura nie obdarzyła ich zarostem na pokaz i
> co wtedy??

To niech polubią golenie ;)

p.s. Ty tutaj?
--
[ Mateusz 'Mati' Papiernik, Maticomp Webdesign ]
[ http://www.maticomp.net II m...@m...net ]
[ gg#: 1815766, tlen: maticompxp, jid: as mail ]
[ One man can make a difference -- (W. Knight) ]

powiekszony wezel chlonny pod pacha
test ciążowy?
dziwny ból stopy
EEG